Hahahaha wat een hilarische foto Marleen Ja echte vieze, kleverige plekken. Blegh. Maar Banbay heeft dat dus ook, dat is dan al weer een geruststelling
Net Failure To Launch gezien, zo'n feeling good movie. En nou, lekker naar bed!
pfff, kom net uit het ziekenhuis, kan weer ademhalen gelukkig... had het spaans benauwd en kreeeg niks meer losgehoest. bleken mijn luchtwegen bijna volledig dichgeknepen door de ontsteking. heb nu twee inhalers gekregen, wat lekker zeg!! volgende week voor de zekerheid toch een longfoto laten maken....
nu even thuis op de comp (of iker niet genoeg achter zit) Ik was helemaal vergeten neer te zetten dat ik iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar wens!! Dat alle wensen maar mogen uitkomen en niemand goede voornemens heeft want die komen toch meestal niet uit
Berdien Failure To Launch gezien, ik ga gelijk kijken of ik hem kan downloaden Morgen een nieuwe lens
Dianne gelukkig krijg je nu weer lucht, lijkt me zo eng het gevoel dat je bijna stikt. Het zit je ook echt niet mee Beterschap!
Mijn mestdag zit er ook weer op, het was vandaag niet zo koud dus eindelijk was het weer schepbaar. Karretje vol weggebracht en de uitloop is ook weer schoon. Ilse doet alles op 1 plek, maar dat wordt al snel een berg en dat was dus bevroren en de mesthoop ook.
Janet buikgriep beterschap!
Als het goed is komt vandaag m'n nieuwe mobieltje binnen
Ik heb me vanmiddag aangemeld bij een fitnessclub, ik ga straks strrrrak de zomer in! Zag er allemaal toppie uit, goed ontvangen, duidelijke uitleg, ik zie dat helemaal zitten Net een fitnessbroekie gehaald, en nou weer hophop door naar stal, kijken hoe het met de nieuwe patient staat, eventueel water geven, Jessie voeren, Flynn aandacht geven en dan weer op de fiets terug naar huis. Je vraagt je af waarom ik überhaupt nog op fitness ga met al dat gefiets
Samsung Omnia i900, geen idee of ik er mee overweg kan, maar had geen zin om een weken lang vooronderzoek te doen
Heb ik ook trouwens Erg fijn foontje, maar de batterij houdt het amper 24 uur uit en met Vista op je pc kan je de firmware niet updaten, omdat je activesync niet kan installeren met vista
Thanx voor alle beterschapswensen!! Ondanks dat ik me nu wel een stukje beter voel, blijf ik toch maar even binnen vandaag.. Was gister goed geschrokken dat ik het zo benauwd had.. Vriendje ook, die zei: dit soort rare piepgeluiden verwacht je in een verpleegtehuis, niet van je dinnetje op de bank
Hier geen mestdag gehad, maar die van ons komen ook niet op stal. Ja, de box van Felies is eventjes wat uitgemest en opgestrooid, verder niet. Alles was losgekomen, dus de dikke gele klodders lagen overal Jes en Flynn naar stal gehaald en gepoetst, verder eigenlijk niets. Wandelen had ik geen tijd meer voor en Jes is nog te stijf.
Heb het akelig koud, hoop niet dat ik ziek wordt. Kan ik niet hebben nou, over acht dagen ga ik al naar Londen
ben ik weer. Ik voel me of ik op survival ben geweest, zal komen door een chronisch slaapgebrek. Echt een gezellige week gehad, maar laat naar bed en vanaf 6 's ochtends alweer volop leven in het huis. Die huisjes zijn zo gehorig, het maakt niet uit of je op je kamer ligt of midden in de woonkamer zit. En tja, kinderen doen niet aan uitslapen. Dus 's ochtends zaten we alweer in onze pyama's, wallen onder de ogen en de haren nog rechtop kinderliedjes te zingen. Vakanties veranderen met de komst van kinderen. Maar het was wel weer helemaal top om zo met z'n allen op vakantie te zijn.
Vanmiddag Spoek meteen opgehaald en doorgereden naar de paardjes. Lekker weer mijn beestjes geknuffeld . Ik ben zo'n muts in "van huis weggaan" als het om mijn dieren gaat. Ik ben helemaal niet sentimenteel als het gaat om de jaarwisseling, maar ik had deze week ook weer even een dipje bij het idee dat 2009 mijn eerste jaar gaat worden waar Bert geen deel meer van uitmaakt. Gelukkig had ik mijn lieve vrienden om me heen die me even meenamen voor een wandeling. Een huilbui kan zo opluchten.