Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een stap te ver naar links of rechts en ik word al panisch.
BuBBLeGuM schreef:hey sita ga je amy dit jaar bij de hengst doen? dat had ik helemaal gemist! gaaf!!

Ben er doodsbenauwd voor, maar ben de afgelopen drie jaar dan ook al drie keer met paard en al in de sloot beland, waarvan een keer met de wagen. Wij moeten gelijk bij ons vandaan over zo'n smal landweggetje, met aan beide kanten sloten. En MIrthe draait daar vaak een paar keer om, op het randje.... brrrrrrrrrrrrrr. 'k Ga nog liever het hele eerste stuk ernaast lopen.

Sita_ schreef:Oei dat is niet slim van Sem..
Ik heb wel eens gelezen dat een hond 5 kilo chocolade in eens moet hebben voordat hij echt wat krijgt of doodgaat..
dit is ook van wat ik lees en hoor hoor

Jessie is stik- en stikbraaf voor de wagen, maar heb laatst toch maar een flinke liverpoolstang gehaald. Better safe than sorry. Wil gewoon ten alle tijden de controle erover, en met een stang heb ik wat meer te zeggen op de wagen dan met haar gebroken trensje

Maar inderdaad, dat hoef ik me niet te voelen. Het is inderdaad voor mijn plezier..

! Er kwamen 2 vrachtwagens achter elkaar langs ons gesjeesd op de terugweg, dus zij liep aan de weg kant, en ze liep braaf door.. Dat was echt de eerste keer..
En ze vind het ook veel te leuk om lekker buiten rond te scheuren.
) en té zwaar ( ±700/800 kg). Daarnaast struikelt ze heel veel, en als ze neer gaat, gaat ze ook goed. Voel me gewoon niet veilig op haar. Maar lekker wandelen, longeren, VD-en, zelfs fietsen..
Heerlijk gevoel inderdaad..
En dat komt alleen met de tijd
Ik mis dat juist nu heel erg.