Denk echt aan jezelf he.. Ga zo lekker naar bed toe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denk echt aan jezelf he.. Ga zo lekker naar bed toe

Waar moet ik heen?

Waarom denk je dat er regels zijn in een CAO is voor zoveel uur en zoveel dagen achter elkaar? Zeg gewoon dat je twee dagen achter elkaar vrij wilt, of redelijkere werktijden. En als zij dat niet aankunnen qua bezetting, dan is dat toch echt hun probleem. Dan bellen ze het uitzendbureau (zitten er twee op loopafstand) en hebben ze ala minute mensen erbij.
maar kom op meid... probeer het. 

Heb ik ook 3 weken lang elke dag van 9 tot 6 gewerkt.. Alleen zondags vrij.. Soms ook bij koopavonden van 9 tot 9 .. Maar je voelt je rot.. Maar je hebt ook zo'n gevoel van laat mij het maar doen.. 

Pradaatje schreef:Maar toch heb je gelijk Maya, ik zat ook in zoiets met me vakantie werk.. Er vielen er 3 uit.. We waren dus nog met ze 3e, en 1tje heeft een kindje, die kon die dus amper zien.. Dat vond ik zo banketstaafHeb ik ook 3 weken lang elke dag van 9 tot 6 gewerkt.. Alleen zondags vrij.. Soms ook bij koopavonden van 9 tot 9 .. Maar je voelt je rot.. Maar je hebt ook zo'n gevoel van laat mij het maar doen..
Maar het moet echt tijdelijk zijn imo dan. Maar Siet werkt nu al vanaf dat ze daar is veel te lang, veel te veel, veels te weinig vrije dagen tussendoor en krijgt er ook niet eens voor betaald (ja in vrije uren, wanneer mag ze die dan opnemen?) En daar kan ik me boos om maken, want ik maak me er zorgen om.
Maar je moet ook nee kunnen zeggen, en dan erbij blijven

Morgen half 2 pas beginnen dus lekker uitslapen

Ik vind dat mooi. Kan het niet goed uitleggen, maar ik vind het mooi... Hij ligt op het dorp vlakbij ons, moet er altijd even aan denken als ik langs het kerkhof rijd. Had graag mijn grootvader gekend, hij was blijkbaar een enorme dierenman.
:

Ik wil mijn baantje ook niet kwijt..