Tuurlijk hebben we met elkaar gepraat,ik realisseerde me even niet wie je was !
We hebben elkaar bedolven onder de complimentjes over onze tinkers !
En we zijn bijna buren.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkermuts schreef:Indezz, welkom, mooie merrie heb je, dacht dat die Phyllis al verkocht was.
heb vanavond Noelle gesproken en ik mag zowel de vrijdagavond als de zaterdag een show geven, om 20:00 vrij. en 15:00 zat.
heb nu al de zenuwen
Dan kom ik zaterdag foto's maken, want sta in de stand dan, maar mag vast wel even weg
morgen weer fit (hoop ik
)
Succes met je laatste cursusdag! 
haha, nee hoor.. beterschap voor jullie....
) maar kom nu gelijk even binnen stormen met een vraag waar ik even niet meer uitkom...

als je leuke reacties krijgt van mensen, ik zie dat duimpje al helemaal gaan 

snowdon schreef:Indezz schreef:Hoe zo bekend?
Ze viel opZe is vaker naar voren gehaald hier, doordat ze te koop stond en diverse mensen een merrie zochten, etc.
Alleen maar positief geloof ik!

Citaat:
Indezz schreef:Leonoor, ik woon op Goeree Overflakkee. Niet zo heel ver bij jouw vandaag!
Tinkermuts schreef:Indezz, welkom, mooie merrie heb je, dacht dat die Phyllis al verkocht was.
heb vanavond Noelle gesproken en ik mag zowel de vrijdagavond als de zaterdag een show geven, om 20:00 vrij. en 15:00 zat.
heb nu al de zenuwen
Pellie schreef:leonoor, wat heeft zij dan voorgeschreven voor baggio? of wat heeft ze gedaan? daar ben ik dan weer geinteresseerd in
FK, ook weer interesting.... jeuk!! ik blijf je volgen!

Kootje is niet drachtig, da's zeker (=ruin)
Mira vast ook niet hoor, maar ik ga het over 2-3 weken als de veearts komt herenten toch even over opvoelen hebben.
Het Westernbitje met hele kleine koperen inlagen had er 1 die er gewoon uitstak!!! Ik ga maar even een klachtje mailen, want dat moet niet mogen. 't Staat Mira wel STOEAH, ik zal proberen 't weekend wat foto's te maken, 't is nu donker als ik 's avonds op stal kom 

Citaat:leonoor, wat heeft zij dan voorgeschreven voor baggio? of wat heeft ze gedaan? daar ben ik dan weer geinteresseerd in
en Kit snapt te toeter
de ouwe ruin snapt het nu niet meer
Cheveyo schreef:Verder totaal niet bijgelezen![]()