Jup Maya, je moet maar snel de paden komen uitproberen. Is wel wat voor jou Hoe ik mee ga weet ik nog niet, het is echt zándpad, zonder fietspad o.i.d er naast. Dat wordt of trainen in hardlopen, of ik fiets met je mee tot het paviljoen en dan mag je Jes zelf vermaken in de Appelbergen
Moet je echt doen Maya, heb je al veel te lang niet meer 'echt' gesproken. En je rondje met Jessie is al helemaaaaaal lang geleden Flynn is al lang opgezadeld geweest Maar wanneer ik eróp ga.. ja, dat bepaalt hij
ja balou is bij huis die mag je ook meeten trouwens als je mijn adres in de tom tom invoert stuurt ie je 100 meter verder, dus dan zit je bij de buurman...
Nathalie83
Geplaatst: 10-06-09 22:33
haha dat ben ik wel gewent van me tomtom 3 meetings in 1
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 10-06-09 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wist ik wel Maar nee, ik weet het eigenlijk echt niet. Hij is geestelijk als best wel klaar, maar tegelijkertijd ook nog zo'n gup. Lichamelijk is hij.. te groot maar hij blijft heel netjes in verhouding. Ik zie volgend jaar voorjaar wel wat hij doet, hij wordt sowieso in juli pas drie, daarvoor vermaakt hij zich maar met mij naast hem
Maaarrrrr! Als hij onder het zadel is, gaan wij met z'n tweetjes met hun tweeën op pad, deal?
rommulus
ma gaat s'avonds altijd naakt slakken vangen omdat ze alles kapot vreten in de moes tuin dus ze had een hele zooi van die dingen verzameld dus nu moesten ze ook nog weg maar ze wilde niet naar de overkant van de straat (de container stond aan de straat) dus besloot ze ze door het toilet te spoellen dus zo gezegd zo gedaan die dingen door de wc (wel te verstaan de achterin het huis) 3 keer spoellen slakken weg
komt ze vanochtend dr uit om naar de wc te gaan (wel te verstaan het toilet in het voor huis) ziet ze allemaal strepen in het toilet
was er een van die krengen zo via het riool zo de andere wc uitgelopen
de trein komt om 10 over en 20 voor in assen aan.. Ik moet 's morgens eerst zelf lessen dus stel voor, als je dan om 12:10 of 12:40 in assen bent, rijden we dan door.. gaan we naar mijn naamgenoot en Balou meeten, rijden we dan naar Nora en Avalon (die bij de hengst zijn op de route naar Onnen) en rijden dan door naar Berdien, Jessie en Flynn