TK: leuk karretje, ik snap wel waarom je vader een kar met rem wil hoor. Ik vind het toch onveiliger zonder rem dan met. Je hebt het gevoel dat je toch net iets meer te vertellen hebt.
Sita: Wat jammer zeg. Stel nou dat je een keertje bij mij komt, stap je dan ook niet bij mij op de kar? Of is het alleen met Amy ervoor?
Joyce, leuk kleurtje zeg. Dat je dat durft. Ik verf mijn haar nooit meer donker, heb er echt spijt van gehad.
Deborah: gefeliciteerd, en er staan leuke foto's van jou op die site zeg.
rommulus
Ik ben dus in Center Parcs op de Huifkar geweest.. Dat ging toen wel redelijk. Ik wil bijv. nog wel eens proberen om met Maya en Amanda mee te gaan..
Inderdaad, ik moet even opnieuw vertrouwen winnen. Als ik ga buitenrijden gaat er nu iemand mee op de fiets. Met een touwtje mee.. Heel kinderachtig, maar ik voel me wel veilig even op het moment dat ik het niet meer zie zitten..
Wat voel ik me toch stom.. Ben gewoon bang door een stom en simpel ongeluk.
Siet, toch maar dat beetje lef van deborah overkopen dus hihi. Ik ben zelf ook niet zo een held op de kar, ik voel me erop een stuk fijnder, terwijl ik hele rampsenarios erop heb meegemaakt heel raar. Misschien dat het inderdaad helpt, als je met maya en amanda meegaat, die pony, is volgens mij echt megá braaf!
Sita, ik ben toch wel een beetje anstig geworden voor eenden, als ik met Ziggy weg ben. Ben zo bang dat er weer 1 uit de sloot of kanaal op komt vliegen.
Vanochtend belde mijn moeder mij op in paniek toen ik op stage was. Sem had een hele reep pure chocolade opgegeten. Gelijk gezegd dat ze Sem moest laten braken. Maar mevrouw werd behoorlijk pissig op mijn moeder, dat ze haar zout gaf. Ze heeft er gelukkig niets aan over gehouden, maar was wel even schrikken.
rommulus