Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mandyy schreef:Snap ik. Ben alleen net een tijd gestopt geweest omdat ik enkel mindere dagen ervaarde.
Dus zon dag voelt voor mij nu extra rot als het net een paar keer goed ging.
). Hij had 'm al wel eens 'per ongeluk' gesprongen bij het uit de bocht vliegen in een puberbui
, dus we wisten dat het erin zat, maar toch heel gaaf het dan ook lukt als je het van hem vraagt
!
. Kwam allemaal een beetje tegelijk op ons pad...)
Mandyy schreef:Buitenrijden is met Mac sowieso geen optie helaas.
Doe hem dit weekend ook. Twijfel of ik dan zal rijden of zal longeren. Kan nu beter positieve ervaringen hebben, dus wachten op de les dinsdag denk ik.
Vervelend dat er bij jou steeds iets tussen komt.

En ik heb geen merrie dus die moet dan ook nog komen 

zo heb ik tot 23:00uur gezeten... Omdat ik dus nergens meer heen kon, zijn mijn vader en vriend later die avond naar stal gegaan om Feike zijn oog weer te zalven... Niet veel later belde mijn vader naar huis; vriend ook ziek.. pfff.. Uiteindelijk hebben mijn schoonouders ons opgehaald (we hadden meerdere opties... Of bij mijn ouders blijven op een uitklapbed wat niet zo fijn ligt... Of mijn vader brengt mijn vriend naar huis en ik bleef... Of beiden naar huis maar dan met het probleem dat mijn moeder nachtblind is... Ik niet kon autorijden en dat mijn auto wel mee moest... En mijn vader wel weer terug moest...) "Gelukkig" had ik al contact met schoonmams, over wat er gebeurd was.. Dat zij al voorstelden om ons samen te halen... Kon schoonmams in mijn auto ons terugbrengen en schoonpaps in hun auto achter ons aan om schoonmams weer mee terug te nemen.. Dus zo het geschiedde 
hij me weer overeind geholpen en zo beroerd als wat naar bed... Hebben 3 dagen in bed gelegen... Ben nu op het werk, maar nog steeds alles behalve fit.. Dus zo snel langs Feike en dan weer hup bedje in... Vriend is ook nog steeds bleuhgg...

cp112 schreef:Joh ik moet over 2 weken voor t eerst m2 tussen de warmbloedjes. Knijp m nu al
. Maar vond het zo'n mooie accommodatie dus dacht ach waarom niet. Maar nu begin ik m dus ook wel te knijpen. 31 deelnemers op de startlijst voor de L1 die dag.