Oeh ik ben jaloers. Ik vind die uvex caps zo gaaf. Ik durf ze nooit te passen.Als ze me staan dan wil ik er al helemaal 1 en valt niet echt binnen mn budget.Die 2e is minder mijn smaak. Maar past wel mooi bij je laarzen
Voor diegene die nog weten wie ik ben , kom ik hier toch ook maar melden dat .......Eergisteravond mocht ons blueroan Annabel een ( hoogstwaarschijnlijk ) redroan hengstveulen krijgen.Hij is zo lief en grappig
Och Juul! heel veel sterkte!Uvex cap doe maar duur maar ze zijn wel erg mooi!Ha Chantal! Kleine redmund, van mij mag je best wel weer vaker (foto's) komen posten hier hoor
Sterkte Juul...Wat een knap veulen.Nou de rechtzaak was voor nop. Als je wat wilt weten, pb me dan, ga niks openbaar zetten.
Zac had lol vandaag. Ooit in een ver verleden wel eens ergens op gestaan. Maar das al wel 3 jaar terug Helemaal trots
speciaal topic aangemaakt om mijn meisje te herdenken.[IM] Bedankt <3 r.i.p. Rambling Rose van the old oak stable
Jolandaa_ schreef:Waar had je een rechtzaak over ?Over mijn ex, die me al jaren stalkt en mij en mijn "zwager" met de dood heeft bedreigd.Knappe Zac
Jeetje wat balen zeg Nientsje, dat het niets uitgemaakt heeft... Sterkte.Ah leuke foto's van Zac! Pretbekkie