Ik vindt het erg jammer dat het daar is (dicht bij Amersfoort hé ? ) had anders wel willen komen om te fotograferen met m'n moeder en nog 2anderen. Weet niet of ik BJ naar daar zou kunnen krijgen, Zeeland zou denk ik nog wel te doen zijn als ik het lang genoeg op voorrand weet.. Amersfoort is al wat moeilijker.
Is het bij zeeland ? Zie je het zitten anders even een stipje via paint op een maps kaart te zetten waar het is.. of een adres ? Zou anders nog te doen zijn mits ik vervoer kan regelen.. en het van datum gaat.
lieve schat, jij hebt het over zeeland, tegen belgie aan, daarvandaan is het 2u en een kwartier. soestduinen is soest, maar de duinen liggen tot tegen amersfoort aan.
nee dat snap ik,maar ik heb t nog nooit gedaan,dus zou niet weten waar te beginnen....maar misschien kent een stalgenootje t wel. binnekort hebben we als afsluiting van t seizoen een barbeque.heerlijk!de 24ste hebben we nog een optreden(waarbij ik ook solo zing)en dan de dag erna de barbeque!
Ik heb met lange lijnen(erachter lopen)zelf geleerd ook wel een lesje gedaan. Heb Patrick toevallig van het weekend weer ff aan de lijnen gehad hij vond het super om weer wat te mogen doen,als het goed blijft gaan zullen we wat vaker aan de gang gaan met hem. Maar dat ligt geheel aan Patrick zijn gezondheid