Was calypso die hele zwarte Haha ja ik weet t leon . Vind dr toch wel echt veel tinker hor, als ik het allemaal zo beetje gezien heb vandaag, ze kan dr prima tussen vind ik
Nee dat was Fygo (v Gulliver), Eva Galypso is die zwarte die door is, met witte sokjes!Waren 3 zwarte jonge broekies
snowdon schreef:Galypso Leuk Eva!Thanks extern geheugen Ik vond het echt verbazend een 'oude' lerares te zien rijden in de kur.....Ze reed met haar Z1 merrie....Ik wist geeneens dat ze een tinker had
snowdon schreef:ahh Don Juan afgekeurd bij 2 stamboeken en gelijk te koop Was ja Black Arrow aan het zoeken, Denise? Denise wilde je deze laten ruinen?
_janet_ schreef:Was die hengst er vandaag?Ja dus, Don Juan (v. Thunder) Was dit voorjaar ook in Schijndel (ICS)
De merrie was zwartbont en heette Iona.....Ze had haar als 3 jarige gekocht en was toen behoorlijk verwaarloosd.
Jeetje wat apart zeg .. Meteen de verkoop in...Vraag me af of Petra Salomo ook nog verkoopt , prachtige aanwinst heeft ze daaraan..
Paintlinger schreef:De merrie was zwartbont en heette Iona.....Ze had haar als 3 jarige gekocht en was toen behoorlijk verwaarloosd.Ow die ja, die was kampioen Grai merries NSvT vorige maand!Heeft een Benson veulentje lopen.
Tinkietink Ik vind het geweldig dat je dat met zo'n jonge merrie doet ik zou bagger schijten. snowdon Ik vind het prima hoor, maar in de schuur zal het wel koud zijn het huis is dan een betere optie.Lucy_1 BBQ lekker hoor dat houden we in gedachten. Helpen geen probleem hoor.Ik zag ook echt de rimpels al zitten. _Rhiannon_ Die is snel te koop.Mijn smilies doen het weer niet.
Mallow schreef:Jeetje wat apart zeg .. Meteen de verkoop in...Vraag me af of Petra Salomo ook nog verkoopt , prachtige aanwinst heeft ze daaraan..Ze had het er al over dat ze verbaasd stond dat er nog niet iemand aan was komen lopen met de vraag of ie te koop was