Zo, randje langs de schutting is onkruidvrij, nu nog klimplant snoeien en voortuin omspitten... maar eerst eten! (druppelt weer eens)
vlek
Geplaatst: 01-09-09 12:07
middag,.. Heb een paar foto's op mijn web log gezet van zondag ( keuring) www.wendybeumer.web-log.nl OO net weer iets hoor,..heb twee van onze merries even op een ander stuk wei staan,..maar daar heb ik geen automatisch drinkbakken,..dus ouderwets met emmertje uit de linge scheppen...glij ik me daar toch op me bakkes whaa blauw billen vanavond vrees ik. Mijn excuus zal proberen een beetje bij te blijven in dit topic,..
Hier ook regen!
grrr
Geplaatst: 01-09-09 12:32
Wat maak jij ook prachtige foto's Wendy! Je kunt trots zijn op je Banbay hoor, hij gaat zo goed!
Leon in de tuin bezig, zet m op, en wel voor en na foto's maken he?
Oei Carola, dat was dus even eng nachtje... wat een gedoe zeg! Gelukkig is het goedgekomen!
Vanaaf Kascha weer in tweespan, ben weer benieuwd!
vlek
Geplaatst: 01-09-09 12:58
grrr schreef:
Wat maak jij ook prachtige foto's Wendy! Je kunt trots zijn op je Banbay hoor, hij gaat zo goed!
Ja dat ben ik ook, en durf nog steeds niet langs te komen erg he!! Maar vertel,...gaat het zo goed,.vertel leuk leuk leuk!!
Ik zit al een tijdje te piekeren over wat voor kleur in de slaapkamer wil. Wil graag iets op de muur. Maar omdat ons bed antraciet is vind ik het lastig om er een mooie kleur bij te zoeken, want het wordt anders snel een donkere kamer.
Nu heb ik 1 van mijn beste dinnetjes gebeld, en zij gaat een muurschildering maken Het wordt waarschijnijk een tak kersenbloesem
ellieellende
Geplaatst: 01-09-09 13:01
Dat is leuk Janet! Anders vind ik de kippenvilla kleur ook mooi! Prachtige foto's wendy!
antraciet kan je toch overal bijna mee combineren? Ik zou een lekkere kleurige kleur doen of idd een muurschildering en de rest wit. Mooie fotos trouwens.!! Die laatste van ziggy is gaaf!
Carola dat is echt schrikken.. Niet zon fijne nacht gehad dus..
Leon in de tuin bezig.!!
Marleen succes vanavond.!!
Joyce veel plezier bij je vriendje.!!
Het waait hier heel hard.. Straks een dikke bui denk ik..
Vanavond weer 2span Marleen leuk!. Banbay en Kascha samen of met een ander paardje?
Klinkt leuk Janet! (even snel gegoogled hoe kersenbloesem er ookal weer uitziet...) Staat denk ik erg mooi bij je bed! Als het af is willen we natuurlijk foto's!!
Hier regent het steeds een klein beetje.... Net sms van Johan gehad dat ie kapot is! Hij moet nog tot een uur of vijf! ook nog vergadering en is natuurlijk wel belangrijk dat de andere groepsleiders weten wat er is gebeurd en hoe het is opgelost! Hij zal als ie thuis komt wel willen eten en dan gelijk naar bed! En geef hem eens ongelijk! Ik ga nog maar een kast schoonmaken! Nu niet veel zin maar als t straks gedaan is ben ik er blij mee (hoop ik)
Net gereageerd in je topic Leon! Lijkt me erg leuk maar heb dan zelf tinkerweekend.... gaat dus niet lukken. Was wel leuk geweest en helemaal omdat het bij ons op de manege is!
Eerst Tabasco weer int het tuig gehezen en uiteindelijk weer voor de band....ging weer voorbeeldig.
Toen Kim gereden....ging ook lekker..heerlijk soepel (nieuwe voer??)..... Daarna haar lekker gewassen met shampoo en in de wollen deken en sleezy op stal gezet.
Toen Trav gelongeerd....wederom helemaal super! Daarna ook hem gewassen met shampoo...
Zo! nu ff zitten hoor (het regent inmiddels toch)...
oeh heb hele mooie plaatjes gevonden, daar kan jannie wel wat mee
cp112
Geplaatst: 01-09-09 17:02
Hoi dames en heren, ik kom even heeeeel zachjes sshhhttt niet te hard zeggen dat ik morgen bij een tinkermerrie ga kijken. We gaan terug naar de stal waar we Guus vandaan hebben (overleg vanwege zijn leeftijd e.d.) en nu staat daar net een hele mooie merrie , kan het niet laten
Deze dame; Mena van de Bonte Hoeve
grrr
Geplaatst: 01-09-09 17:05
Maar moet Guus dan weer weg? Wel mooie dame hoor, leuk koppie zit erop!
Kascha is met Mees en helpster weer in het tweespan aan het oefenen, gaat goed, maar rust in het koppie is er nog niet....