Zo,even wat tijd voor mezelf genomen....Wel veel gelezen maar niet veel onthouden!!Erg leuke foto's gezien.Ik heb vandaag het fotoboekje van Boncho binnen gekregen.Hij is klein maar fijn en van goede kwaliteit!Ben er blij mee!
jeetje, dit is echt niet bij te houden hier op dit moment staat Wesley samen met een tinker voor de kar, voor de eerste keer..... ben heel benieuwd hoe het gegaan is....
vin k ook goed. Weekend van 20/21 wordt dat dan. Ik heb op zaterdag wel eerst zelf les, maar daar ben ik om ong 11u á 11:30 klaar..Morgen stap ik in het vliegtuig Rom maar misschien zie k wel een doornbos op het vliegveld in eelde
zal ik je uitzwaaien? als ik in het land sta zie ik de vliegtuigen van eelde opstijgen!!Verder wel bijgelezen maar niet veel onthouden... sorry....
20/21 is prima Bij ons komen er ook vaak vliegtuigen supertje laag over. Zwaai altijd, maar er zwaait niemand terug
Is goed hoor Wel leuk! Zoveel Bokkers hebben Jes en Flynn nog niet gemeet. Niet iedereen mag ze meeten
hihi daar rijden we niet vaak maar je weet maar nooit zo heel af en toe brengen we een spotter heen verder niet echt de meesten gaan naar schipholde punt kom ik ook regelmatig hey ho ho dan moet ik wel werken
zaterdag is goed, trein komt om 10 over en 20 voor in assen. Ik stel dan voor 12:10 of 12:40?? haha ik vind het goed hoor gaan dan wel eerst naar Nora en Avalon
pff kinderen, ook niet mij ding, voor even is het leuk. vind dat er veel kinderen erg brutaal en ongemanierd zijn, maar dat kan ook aan mij liggen.roze, helemaal mijn ding, ja, niet voor mezelf, maar voor syl dan
Oooohhhh ja. Nou.. Jés heeft hem ontdekt. Die kan loeihard hier En dan een dodenweg die een paar keer langer en breder is
Hahahaha of je blij gaat zijn met die eer als je Flynn in je nek hebt hangen.. Je moet wel van knuffelen houden, anders ga je een zware tijd tegemoet met hem