dat zijn ook velgen, die andere zijn wieldoppen. Die zijn altijd goedkoper.
Schimpje
Geplaatst: 09-03-09 15:47
Die onderste zijn idd ook wel meeeeeeega gaaf! Heb nog een oude auto (ook zo'n jeepje) hier in de schuur, die wordt gestript, rolbeugel erop en ook zuurstokroze gespoten.. Weet het zeker, daar moeten DIE velgen onder!! Mits ze een beetje in grote maat verkrijgbaar zijn..
timokyana
Lijkt me een mooie stage! Wat voor weer is het daar nu eigenlijk??
Leuke kipjes Janet! Ik wil er heel graag drie krieltjes voor op het dakterras, kunnen ze mooi alle bakken onkruidvrij houden . En vind het wel gezellig.
Prada; moet je wel een zwarte auto kopen, dan zijn die roze wieldoppen erg blits
Bij Vince zitten in de plooien van zijn schacht enorme plakkerige klonten. Volgens mij moet ik dat schoonmaken of niet?? Hoe gaat dit het gemakkelijkst, zonder dat ik iets verstoor waardoor het juist gaat irriteren. Ik kan er in ieder geval goed aankomen, hij stopte wel met eten en zat me aan te kijken wat ik in hemelsnaam aan het doen was .
Ga iig niet met babyolie aan de gang, deed een vriendin van me, en de boel raakte ontstoken...
Ik denk voorzichtig wassen? Of er gewoon afplukken.
(Brrr, is weer eens extra blij met dr merries )
_janet_
Geplaatst: 09-03-09 16:53
dat is raar Maya, want die collega van mij moest het juist met baby olie doen, nadat het ontstoken was geweest.
Grit
Geplaatst: 09-03-09 16:59
Daarom vraag ik het ook. Ben bang dat als ik eraan ga prutten, ik juist iets op gang breng. Zijn piemel is ook gewoon schoon, het zit echt in de plooien bovenin. Bert had dat nooit, maar die had ook niet zoveel plooien. Vraag me af of het kwaad kan, zit wel veel vastgeplakt prut.
Het kan ook duiden op verkeerd eten. Ik weet dan niet in welke mate verkeerd, teveel suikers/eiwitten/koolhydraten/weetiktwat, maar als je een voerpatroon hebt dat precies aansluit op je paard, worden die schilfers (eigenlijk is dat afval dat het lichaam afscheidt) ook minder. Nigel heeft bijvoorbeeld nooit ergens last van. Krijgt alleen suikerarme mueslibrok (cavalor) en onbeperkt grof hooi, soms een opkikker, kuurtje knoflook, klei of lijnzaad.
hooi!! Travis heeft een hele schone piemel maar soms wel wat modderklonten die ik dan weg haal.. wel een beetje plakkerig soms (iel) maarja hoort erbij.. hij vind het trouwens geen probleem als ik daar aan zit dus dat scheelt al weer.
net koffie geleut bij paps was wel even gezellig..
Trea
Geplaatst: 09-03-09 17:08
Ik maakte het ook altijd schoon, met lauw water en een klein beetje betadine shampo er in en dan met een zachte spons. Lekker werkje he