Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een klein stukje van Tieneke Schouten, whaha, was echt grappig
én, we hebben wel 14 euro met de oudejaarsloterij gewonnen

en Beau
en daarna stond Amstel live op de achtergrond hebben ook nog mee zitten blèren
) komen dus daar hebben we ook nog gezellig over gespeculeerd en gelachen o ja en toen uiteindelijk weddenschap gemaakt toen het er toch naar uitzag dat ie nog lekker blijft zitten

dus onze straat stond alleen maar naar dat huis te kijken

Ook Youp gekeken, maar ik vond hem her en der wat te grof / en ietwat flauw worden. Daarna het einde van Ik hou van Holland, snap er geen zak van, en Jeroen blijft
Beau daarentegen... Jeutje, arme kind met die champagneglazen...
Balen dat het zo gegaan is...
Zelfs Dewi stond op dr gemakkie buiten rond te kijken naast Aman. Normaal vliegt die wat meer door de paddock bij O&N.
Stukje over de oude dame met het schilderij vond ik ontroerend
te koekeloeren, in het kader van "als jij niet rent, dan ikke ook niet hoor"

Zou zondag les hebben, maar denk dat ik dat maar cancel, denk niet dat ze dan al helemaal topfit is. Flynn nog meegenomen, die was een beetje
maar wel lief. Hij smeert alleen de hele binnen/bovenkant van zijn achterbenen onder, herkennen mensen met ruinen dat? Ook is het rond zijn koker echt vies. Wassen is even geen optie met dit weer
dan vriest het zaakje eraf 
Snotneus, maar het komt er niet uit zoals bij Jessie. Pony reutelt ook echt, blaast slijmbellen uit haar mond, echt heel naar. Heb nog nooit een pony zo horen ademen. Staat nou op stal, maar zien hoe dat gaat. Is nog geen DA bijgeweest, vond ze niet nodig. Laat ik het zo zeggen, als het Jessie was geweest dan was de DA er hoe dan ook bij gekomen. Maar goed, het is niet mijn paard he

[ITP] Drachtige Amy (Irish Cob) gaat los! :):)