Het was wel erg leuk hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grid schreef:Hier nog best druk terwijl ik vrij heben vakantie heeft nogal goed van mijn centen gepeuzeld
![]()
snowdon schreef:grid schreef:Hier nog best druk terwijl ik vrij heben vakantie heeft nogal goed van mijn centen gepeuzeld
![]()
Wess blij dat je in elk geval je centen uit hebt kunnen geven... ik heb mn centen van de vakantie annulering nog steeds niet terug, kan mn vakantiegeld dus niet eens uitgeven IN mn vakantie
Puchje schreef:Blonde Pluk doet ook een ontdekking![]()
Is Snow óók een Vegilin? Lachen. Als je er op let, zijn er zó veel!
Ik heb echt nog veel te leren omtrent Tinkies
Ik klets af en toe weer even mee, het zal me niet altijd lukken om bij te lezen, maar ik ga wel weer mn best doen!
(vanmiddag komt een gehandicapt jongetje met Nigel knuffelen, ik denk dat dat helemaal gaat goedkomen)
Pradaatje schreef:Ik moet ook weer een afspraak gaan maken ja
Een hoefijzer, met rozen erdoor/omheen? en een lint, waardan de letters van hun paarden inworden gezet.
Puchje schreef:Ik lees dat Shania op een opfokstal gaat en dat ze braaf is
Ik zie dat Arjan en Leon gaan trouwen, gefeli nogmaals!
Staltroubles bij dobbel, balen is dat altijd, ben zo blij dat ik particulier sta..
Liesbeth, eerst weg en tóch weer terug, gezelligBeterschap met je rug!
En Whisper staat nu bij op Snowville, reden is me ontgaan, maar ik weet zeker dat ze het erg goed gaat krijgen daar!
Sita_ schreef:Trainingsstal..Om in te rijden..
Leuk dat je hier weer eens komt kijken trouwens!
Puchje schreef:Dat bedoel ik ook
Dankje
Ik heb ook een gaaf huis gezien voor jou en Hotse
*jaloersjaloersjaloers*
Maar, jeetje, Friesland... das wel een end uit de richting!
Sita_ schreef:Hitzum, onder Franeker..