daar dacht ik dus ook al aan, maar een abces doet veel pijn. Dus dan lijk mij het wel dat hij iets kreupel moet zijn. Of het is een hele erge vorm van mok.
het kan best mok zijn. Ik ken een fries die een hele dikke poot kreeg van mok, en toen heeft de veearts daar iets tegen gegeven (een spuit) en toen knapte het gelukkig op.
Zonde misschien, maar dan heb je er wel zicht op, en is het VEEL makkelijker te behandelen. Bovendien baten veel wonden aan blootstelling aan frisse lucht. Zelfde als dat sneetjes zonder pleister beter genezen... Die sokken broeien toch, en er blijft van alles inhangen.
Nee, dan gaat de gezondheid me toch voor de sok Die groeit wel weer aan...
hallo. vandaag is mijn vriendin er en we zijn nog ff naar de paardjes geweest en ff tamlin in de paddock laten galoperen voor foto's (ze heeft een hele goeie camera) en toen was ik foto's aan het het maken en heb zoon te gekke foto gemaakt.. in galop oortjes naar voren vier hoefjes van de grond en in het midden . zal hem vanmiddag plaatsen..
heb net ook ffe naar de tinkerhengst gekeken vind het wel een mooi paard,, maar zou inderdaad wel willen weten wat er loos is sorry maar ik snap mensen niet die er nog op gaan bieden ook zou het zelf eerst willen zien
Net nog een rondje wezen lopen.. Pff.. Als Hotze er is moet er energie bij Hij wil de hele tijd dingen doen. Ben echt doodop elke avond als hij er is.. Ach, we zullen maar zo denken dat mijn bok verslaving er een beetje mee afkickt..
Ik heb nog niks gehoord van die mensen van die Marktplaats advertentie.. Heb wel gemeld dat ik serieus intresse had.. Als het niks ernstigs is heb ik dat namelijk misschien ook wel.. Ik denk eerlijk gezegt dat het ook iets van mok of in die trend is.. Botwoekering lijkt me sterk op die plaats.. Of misschien een ontstoken spoor?
Janet.. Je vriend heeft het er maar druk mee! Het is nu echt de tijd om het land klaar te leggen he! Als ik met Amy buitenrijd kan ik altijd zo zitten genieten van de boeren die op het land bezig zijn, vind ik gewoon een mooi gezicht!
sita: Ja helaas het is nu even weer heel erg druk. In de zomer iets minder, en dan aan het einde van de zomer en in het najaar weer heel druk. Gelukkig in de winter lekker rustig. Maarja dan had ik maar niet met een loonwerker verkering moeten nemen. Ik ben er nu na 2,5 jaar wel aan gewend, maar toch baal ik soms nog wel van dat hij zo veel moet werken. Maar gelukkig heeft hij voor morgen vrij genomen zodat hij met mij naar de hengstenshow kan!!!
Laatst bijgewerkt door _janet_ op 06-04-07 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb echt héérlijk gereden vandaag! Hendrik was met poetsen al lekker knuffelig, en stond er half te slapen, en met rijden was hij heel rustig en meegaand. Zelfs het 1e rondje galop ging beheerst
Daarna weer eens lekker buiten uitgestapt, hij was erg braaf! Maar hij zet dan echt van die 'voorzichtige' pasjes