Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Indezz schreef:Hoe zo bekend?
Ze is vaker naar voren gehaald hier, doordat ze te koop stond en diverse mensen een merrie zochten, etc.
De 2e keer sprong ze écht.... En toen heb ik haar beloond en lekker uitgestapt...
en
Indezz schreef:Jaaa, dat is ze. Is het geen schatje.... Het is zo'n ontzettend lieve merrie... Echt goud!
Indezz schreef:
Jammer dat ik je niet eerder tegen gekomen ben, had nog een berg babyspullen in de aanbieding voor je!
Jaaa, dat is ze. Is het geen schatje.... Het is zo'n ontzettend lieve merrie... Echt goud!
Leonoor schreef:Bij Bonte kan je nooit incognito gaan
Leonoor schreef:Bij Bonte kan je nooit incognito gaan
hihi
hahaha
snowdon schreef:Leonoor schreef:Bij Bonte kan je nooit incognito gaan
Same thoughts
Indezz schreef:Wie moet ik zijn??? Bonte ?
Citaat:Ja, met dat zwarte haar ben ikzelf. Verder had ik nog een meisje bij me, die normaal gesproken mij ook helpt met de verzorging van mijn tinkerbende, dus zij heeft er ook heel veel mee gelopen....
Indezz schreef:Ja, met dat zwarte haar ben ikzelf. Verder had ik nog een meisje bij me, die normaal gesproken mij ook helpt met de verzorging van mijn tinkerbende, dus zij heeft er ook heel veel mee gelopen....
Leonoor : je kan alles krijgen van me, maar helaas ik heb alleen maar jongens en weet niks van meiden (behalve mezelf en m'n zussen) af
!!
heb je anders msn?? Citaat:Wie moet ik zijn??? Bonte ?
snowdon schreef:Ey ik had al hoofdpijn en duizelingen, nu nog meer!
eigen schuld
Indezz schreef:Bonte, maak jij ook de foto's op de keuringen van NST?
Pagina's vol. De foto's hierboven zijn van mij. 
Bonte schreef:Indezz schreef:Bonte, maak jij ook de foto's op de keuringen van NST?
Pagina's vol. De foto's hierboven zijn van mij.