Cheana is verder helemaal niet vervelend. Gisteren ook super met haar kunnen werken. Nette schouder binnenwaarts.
Het is meer dat ze zich opdringt bij de ruin. En daar ook mee bezig blijft. Maar eenmaal aan het werk laat ze dat los ofzo
cp112
Geplaatst: 14-04-17 09:59
Misschien dat iemand van hier wel meedoet aan de hunebedtreck. Ik zal s ff polsen
OleJon
Geplaatst: 14-04-17 19:36
Vanmidag Nikki even gepoetst, heb haar de laatste tijd gewoon los staan. en luistert goed. van de week 2 keer een buiteritje gemaakt ging ook wel goed. kimley hopen dat je nu van de luizen af bent. shelly al wat opgeknapt? Herman aan het bier
hahah met mouse!! dacht dat je wat wou gaan doen met haar?
gefeliciteerd mandy!!
Kimley
Geplaatst: 15-04-17 09:24
missanita84 schreef:
hahah met mouse!! dacht dat je wat wou gaan doen met haar?
gefeliciteerd mandy!!
Ja ik zou gisteren gaan, maar er was wat tussen gekomen Morgen ga ik weer
Nessa
Geplaatst: 15-04-17 10:26
leuk dat je gewonnen hebt Mandy!
@missanita84: nog steeds hengstig, wordt wel minder. Stalgenootje zegt dat de ruin nogmaals gedekt heeft. Weet niet of ik dat moet geloven. De ruin is er vrijwel niet meer mee bezig, en Cheana ook veel minder. Vind apart. Desbetreffende stalgenoot heeft een hekel aan mij (is nog lief gezegd). De rest hebben het nog nooit gezien (zijn 2 andere eigenaren, zijn er elke dag een paar uur, zowel overdag als in de avond)
Hier rustige Pasen! En bij jullie? Gister lekker gegourmet. Met mij gaat het weer beter. Al is de uitslag nog niet helemaal bekend. Maar dat ga ik niet allemaal open en bloot op internet zetten.
En met Xaffier gaat het ook weer beter! Vorige week dinsdag drop siroop van subli gekocht voor hem. Kwam ik er donderdag achter dat die siroop al 1 jaar en 1 maand over datum was! Terug naar de winkel en die schaamden zich natuurlijk ook kapot. Ik wilde graag nieuwe maar zij hadden het niet meer en andere filialen ook niet. Ja konden ze het wel bestellen... Nou ik heb het nu nodig anders koop ik het ook niet . Toen samen naar een oplossing gezocht. Foenegriek (ook wel fenegriek genoemd) schijnt ook voor luchtwegen te helpen en meerdere dingen. Dus die als vervangend product en een zak muesli voor hem. Nou voer ik dat sinds donderdag. Werd al vrij snel beter, maar tijdens het rijden of longeren bleef hij een keer hoestbui hebben. Vandaag was het dan eindelijk helemaal weg! En ook nog super lekker gereden ook. Tot nu toe dus erg tevreden over het product.
Hij is echt heel erg aan het glimmen!
En de manen zijn aan het groeien! Zelfs zwart. We gaan zien hoe ver we deze keer komen. Wil ze graag die hengstenvlecht erin kunnen maken.