En de paardjes op de bovenste rij, die kan je ook sabino noemen. Kan sabino dan splash bij zich hebben, of zijn het echt twee aparte dingen?
Edit: intussen je geüpdate topic van Chazie gezien, ook de posts/discussie over sabino/splash. (Wat geweldig dat er al over de hele wereld belangstelling wordt getoond voor haar! Wat gaat dat snel, en wat een reclame voor Guess! En dan een paar maanden geleden die stal waar ze zich afvroegen 'kan die dekken dan?'

Lor wat jammer van je konijntjes! Gelukkig gaat het goed met je andere nestje.
Jor hoofdstel gevonden, die is inderdaad mooier. Duur is het altijd helaas... Wat een pech met jullie kat! Hopelijk komt ze er wel bovenop.
Met wandelen had ik altijd de leadrope door het halster, van rechter zijkant onder de kin door en dan links naar buiten. Nu had mijn stalgenootje hem juist over de neus gedaan. Dus een beetje als hengstenketting wat jij zegt. Vandaag ben ik weer even geweest, alleen, klein stukje, ging al veel beter. Je kon echt merken dat ze iets geleerd had en zich dat herinnerde. Jane dat stalgenootje heeft dat slingeren bij grondwerk voor gedaan. Nog geen vingertje (of ik herinner het niet), ga ik eens proberen.
Ellie nog gefeliciteerd hé met je knappe paard