Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miesemuisje schreef:Als ik SPH ga doen bij de NTI betaal ik € 1.995,00 totaal, voor 3 jaar. Of 179,50 per maand.
En ik krijg er een 3 daagse mini-cruise naar New Castle bijwat opzich wel cool is
elliecuijk schreef:hier weer een leuk (!)probleempje.Ruana zit zo goed in haar vel,dat ze nu vervelend achter weidegenoten aan gaat jagen.Niet altijd maar wel heel vaak.Vandaag zag de stalhouder dat ze helemaal rechtop steigerde,een volle ronde om haar as draaide en vervolgens met een noodgang er vandoor gallopeerde.
Kortom ze heeft teveel energie en moet goed worden aangepakt.
Nu wil ik wel longeren,maar de longeerplek is te nat en glibberig.Dat gaat nog wel een tijdje duren aangezien er nog meer regen komt.In de rijbak is een optie,maar daar wordt vaak les gegeven.aan de hand wandelen is ook niet genoeg.
tja wat moet je daar mee?
Snackie schreef:het is het zelfde als mennen , alleen sta je dan op de grond.
En waarom niet proberen.
Probeer maar eens met 2 lijnen te longeren.
Doe je bijv. gewoon de pessoa erom, ene longe aan de linker, de andere aan de rechterbitring en over haar rug, daar hoef je geen druk voor te hebben, maar dan kun je oefenen.