Maartje, zaterdag wordt sylke opgehaald , moet heel moeilijk zijn meid! Maar las ook iets over een ijslander?
Lois verliefd op een diego look a like ?
Knappe benson op buitenrit!
Leon verliefd op hengst en huis
Mirjam weer geverfd
Bianca mag niet met de auto , maar lekker uitgeslapen
Dagmar , jeetje meid! Lijkt me vreselijk om te moeten horen dat je vriendinnetjes weg moeten... Maar helaas inderdaad wat Maya zegt, moet ik me bij aansluiten. Hoop voor je dat jullie tot een oplossing kunnen komen!!! Kan je ze niet op bokt zetten?
Joyce, komt vast wel goed , gewoon goed opletten, en dan moet het allemaal wel lukken toch
Eva!! gefeliciteerd met Clover!!! Gaaf hoor! Nu op zoek naar een mooie plek waar ze kan staan en dan mag ze komen!
Janet, je kippenhok is mooi geworden! Leuke foto's van Ziggy en Dundee.
Vannacht even een verschrikkelijk half uur gehad. Vannacht werd ik om 1 uur wakker en was Johan er nog niet..... Hij moest tot 11 uur werken dus had allang thuis kunnen zijn. Ik dus bellen maar hij nam niet op, smsjes gestuurd maar ik hoorde niks! Ik in de stress natuurlijk en bedenken wat ik kon doen. Had me al aangekleed om op de fiets te gaan kijken op de weg waar hij met de auto zou moeten rijden richting huis!! Bedacht toen dat het middenin de nacht was en ik door het bos moest... Geen goed plan dus. Uiteindelijk nog een paar keer gebeld en na uiteindelijk kreeg ik hem te pakken! Ik meteen in tranen natuurlijk, of alles goed was? Ja, gelukkig wel! Er waren 4 jongeren op de groep weggelopen en daar was ie dus druk mee geweest. Hij is uiteindelijk de hele nacht niet thuis gekomen en moet ook nu nog de ochtenddienst draaien omdat het chaos is op de groep. Daar gaat ons vrije dagje samen dan!! Jammer maar voor de groep wel goed denk ik. Maar jullie kunnen je vast voorstellen dat ik Kgeslapen heb..... Zo eerst maar eens douchen dan knap ik vast wel een beetje op.