En voor iedereen: GELUKKIG NIEUWJAAR!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben nu maar heel actief de kerstboom aan het opruimen, maar ik vrees dat ik straks instort
Laat je niet gek maken en probeer dit op te lossen met Wilco zijn vader, zodat het niet nogmaals voor gaat komen...

Heerlijk uitgeslapen! 
_janet_ schreef:Liesbeth het valt niet op te lossen. Het is een dictator. Daarom is Wilco altijd bij mij thuis, hij kan thuis niet eens zichzelf zijn. Het zelfde geldt voor zijn broer.
En ik weet het hoor... Valt niet mee!

Maar gewoon proberen er boven te staan hoor! Laat je niet gek maken en laat je leven niet verpesten
Niks van aantrekken, dit soort mensen zullen je nooit gelijk geven, welke mening je ook hebt, al is het alleen maar om boomstammen op jouw weg te leggen.. Hij is het al vergeten, en het gaat hem erom dat jij het nog niet bent... En daar genieten ze alleen maar des te langer van.. Dat soort mensen valt gewoon niet mee te discussieren.. Simpelweg omdat ze niet echt luisteren..
dus geen oliebollen
die gaat mijn moeder later deze week nog maken
Van 7-5 gewerkt, dus ik heb alleen maar op de bank gehangen
Heb al niks met oud&nieuw, maar gisteren was het helemaal "is het al bijna 12 uur? bíjna bedtijd
"

), toen Youp van 't Hek die ik érg goed en érg scherp vond en daarna het laatste stuk van Ik Hou van Holland. Maar echt
die Beau.. wát een kansloze stákkers is dat zeg! Dat gedonder met die champagne ook, hij moet áltijd alle aandacht op zich gericht hebben. Krijgt hij dat niet, dan neemt hij het wel. Vind het zo'n bal

Jeroen vind ik ontzettend leuk, heel droog en zoveel natuurlijker overkomend dan die Beau.