Eindelijk weer eens een beetje geslapen vanacht.... Hubbie moet weg, dus ga zo maar eens proberen zelf de paarden weer te voeren...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Van harte gefeliciteeeerd... 

Gefeliciteerd Leon en natuurlijk Arjan hihi
snowdon schreef:Vannacht lag bokt steeds plat

Is ook niet voor mij.. Neem aan dat jij ook wel een beetje gezelligheid en huiselijke sfeer wilt..
Tobias ziek maar nu gelukkig alweer goed! --> hihi wel grappig die naam hondje van mijn oma heet Toby (hadden we afgeleid van tobias
)
heb geloof ik jullie adres nog wel alleen postcode ?!
kudde van Marleen en paardjes van Dobbel en van starjo en bono met een staartje in
Joyce knuf
en 1ste schooldag gehad ... en nu pas maandag
mazzelaar
en in Finland bij het "huis vd kerstman" ook
maar groot gelijk gezien je verhaal
idd wat het beste is voor je paard en zo te lezen heb je er al heel goed over nagedacht!... lekker samen blijven genieten
Fijn voor der idd dat ze weet dat ie goed staat
vordering fryslan
Wauw Leon + Arjan Trouwen duurt nog wel even maar toch ... VAST GEFELICITEERD!!
wel afhankelijk van hoe de bodem van die bak is ?! Blijft ie lang goed met regen en vriest ie niet te snel aan dan moet t goed te doen zijn, maar anders ben je toch wel vrij afhankelijk van het weer en kan je training dus nogal wisselen en dat is niet altijd even handig als je dan net dat weekend op wedstrijd moet terwijl je hele week niet fatsoenlijk hebt kunnen rijden in bak ...
maar dat geldt dus niet voor wedstrijden (of andere bijzonderheden) dan kun je gewoon altijd terecht
en vakantie heeft nogal goed van mijn centen gepeuzeld

Jeetje
Puchje schreef:
Pradaatje schreef:Toen gister Guus Meeuwis het regent liters bier zong, ging het bier door de luchtJeetje