Misschien hem inderdaad een kans geven. Mijn eerste indruk van mijn schoonouders was ook niet de leukste. Maar het zijn de beste schoonouders die ik ook kan wensen
Nja, Hotze kan t nou ook niet bepaald meer vinden met zijn pa. En ik weet dat ik die man een kans moet geven, maar ja, ik weet niet.. Niet mijn soort mens eigenlijk. Eentje met achter de ellebogen.
Leon meeste paarden vinden idd wilgen HEEL lekker (is ook een natuurlijke aspirine )
Iedereen dus al druk met plannen enzo Maya een luxe probleem ...
Oud en nieuw hier dit jaar makkelijk vrienden wonen net op zichzelf dus dat gaan we daar vieren
Kerstavond standaard bij Mam (duits hè ) en 1ste kerstdag bij ons suprise en fonduen met mam, schoonma, zusje v john + vriend en wij --> zijn altijd 2 gezellige dagen gelukkig geen last van vervelende schoonfamilie enzo ...
Verder denk ik regelmatig met Sayla op bosrit en misschien ook keer mee naar vriendin om daar een rit te maken dan misschien nog dagje met John ergens naar toe O ja en 5 januari van werk v john dagje Winterefteling
Voor kerst moeten trouwens mijn nieuwe leren rijlaarzen binnen zijn
Ben vandaag op werk vergeten de adapter voor laptop in te pakken , dus kan niet zó lang internetten want laptop raakt leeg
Ja nou.. Kga wel.. Maar dat is voor Maay niet zo leuk om met die ouwe vent te zitten.. Dus Maay, denk niet dat t bij ons t gezelligst is.. We gaan dan wel ander keertje naar Friesland oke?
Maya --> Het begint nu weer ff wat rustiger te worden... bijna vakantie dus beetje afbouwen Al zal ik volgende week nog wel ff 2 drukke dagen, maar daarna VAKANTIE Ben er wel aan toe
Had zondag wel nog ff hier gereageerd maar uitgebreid meekletsen is vaak wat lastiger
Ja eerst was t echt suf op werk en ging in nogal eens bokken tussendoor maar nu is het een stuk leuker maar dus ook wat minder tijd en dan 's avonds natuurlijk ook naar Say en vriendje aandacht geven
Sayla gaat nog steeds lekker was dan ook erg blij met mijn 2 puntjes dit weekend en zondag was ook de 1ste keer dat de 2e proef beter ging dan de 1ste --> voorheen werd ze bij 2e proef aan t einde altijd nog wat moe , maar nu bleef ze echt lopen als een trein
Las ook alweer leuke verhalen van jou en Aman enzo zie het zo voor me
hoi joyce Ik zal eens even wat spammen over de clinic die aankomt
Wat beweegt je paard? Leerzame clinic over de theorie acher paardentraining en -opvoeding. Voor alle disciplines en alle niveau's
Wat beweegt je paard? In de omgang met paarden Waarom snapt je paard soms niet wat je bedoelt? Hoe komt het dat je paard ongevoelig is voor het bit of het been? Of juist overgevoelig? Waarom trekken sommige paarden zich los als ze vast staan? Waarom werkt straffen niet (of wel)? Wat bedoelen ze nu eigenlijk met "wijken voor druk"? In deze theoretische clinic gaan we op een begrijpelijke en ontspannen manier in op de trainingspsychologie van het paard. Wat zijn de principes achter training? Of nog korter: Hoe leert een paard? Met voorbeelden uit de paktijk, zodat de theorie meteen "levend" wordt. Zo leer je direct inzien hoe je in de dagelijkse praktijk met je nieuwe kennis aan de slag kunt.