[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:58

Fijne avond allemaal!

Spetter

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:34

Zo weer een dagje cursus er op zitten.... Morgen nog een dag.
Fijne avond allen!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:47

Halow, sorry heb niet echt uitgebreid gelezen, durk durk durk, whahaa, dat dus wel.

Nou, vandaag die bolle een lekker modderbad laten nemen, heb nu ook een tinker met heel veel zwarte vlekken

Kreeg vandaag niet zo leuk nieuws over mijn Chitalletje, hij heeft al een weekje een rare plek op zijn bek, dacht eerst wat te enthousiast gespeeld met de andere doggies maar plekje werd steeds dikker, vandaag naar da en die zei dat het hoogstwaarschijnlijk een goedaardige tumor is, hij hoopt het met antibiotica weg te krijgen, als de bult vrijdag niet minder is dan word het operatief verwijderd, da zei dat ik me niet druk hoef te maken maar doe dat toch wel een beetje over mijn oogappeltje.
Afbeelding
zucht, smelt

kreeg ook nog echt heel tof nieuws, mag op paard en koets een show met Chuck geven op de vrijdagavond of zaterdag, whiehieee, a dream comes true

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:58

jellie, leuke foto van de dinnetjes

chubby, jacky bedoelde geloof ik dat ze had gestemd op de 2 kerels op de foto van TM, haha dus was een beetje maffe boel, en omdat jij, leon en cheveyo meestal zo maf te doen lopen hier zei ik van ben je door hun besmet, snappie

wenk, fijn dat de groep weer tot rust komt...

cheveyo, haha geweldig met die toeter zeg, echt een super idee ook
leuk zeg dat oudje van stal zo enthousiast, en kit moet t nog een beetje bevatten allemaal geloof ik hihi

FK, die prijsen komen aardig overeen dan, gerrit zomer is meen ik 80 euro...

mazzelmeid, zondag al kijken dus voor kaylen, echt snel, maarja je weet nooit, wie weet voelt het super voor jullie beiden he...

desillies, mooie foto
zieke in huis en zelf ook niet lekker, beterschapjes

leonoor, welke homeopaath had je?

mamauba, uitbreidingsplannen, toe maar!

spocky, welkom hier!

cora, ideetjes van instructrice dus, misschien kan je dr wat mee

maya, lekker dat ie je kapotte kies niet opmerkte hihi

CJ, fijn dat je het naar je zin hebt!

ingrid, geschiedenis ging niet lekker dus, balen

dobbel, beterschap

TM, prachtige foto zeg, wow
wat rot zeg van die goedaardige tumor, hopen dat de da hem weg krijgt sterkte...

vanmiddag hele tijd bij fig geweest, rijden ging niet, erge pijn
morgen fysio, we zien wel
nu eten,

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:08

tinkermuts: sterkte vrijdag en dikke kus voor dat lieverdje.

spocky welkom hir.

voor de zieken onder ons beterschap.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:12

Jeetje TM, sterkte ermee!!!

Silas, ik ken het, ben ook vrij druk...

Welkom Spocky!

Verder weet ik het niet meer. Zo ff gauw eten en dan naar de paardjes....

Pffff...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:52

Tinkermuts wat een mooie hond! Gelukkig is het goedaardig allemaal!
Roos balen dat je knieën zo'n pijn deden.
De mest van Spet wordt weer wat steviger. Nog geen echte drollen, maar wel wat steviger als voorheen. Hopelijk gaat het nu de goede kant op. Gisteravond nog gelongeerd, hij liep lekker vond ik. Nog even rondgehangen bij stal. Grappig om te zien dat hij dan op mijn stem reageert. Gelijk hoofd in de lucht en kijken waar ik ben. Mijn lieverd!!!

Quinn en Murphy zijn trouwens al verkocht. Gaan helaas niet samen weg, maar krijgen beide een heel leuk tehuis. Quinn staat al in Friesland en Murphy gaat over 2 weken naar Zutphen. Ze lijken elkaar niet te missen. Nu alleen Collin en het moeilijkste, ons Ramoontje! We weten van te voren dat ze weg gaan, maar met Ramoontje hebben we allemaal iets, omdat we de hele bevalling met haar hebben meegemaakt. Haar veulen blijft eerst als gezelschap voor Annemarie haar veulentje Shathu.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:56

Net de mutsen gevoerd, heb de zweetdeken (die van Amanda, tweede die erop lag...) eraf gehaald, was ook zeiknat. En nog is Dewi nat, iig bij hals, bij schouder/buik en de lies zeg maar... Staat nu dus nog steeds opgesloten op stal, zonder deken, maar met extra eten... Toch wel onhandig, Amanda zweet veel minder, en is sneller droog...

Spetter, succes met al het afscheid nemen!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:57

Hallo allemaal. Ik ben een beetje harstikke nieuw hier op tinkerforum en moet mijn draai nog een beetje vinden. k' Zie wel heel veel "bekenden", da's wel leuk. Macho heb ik op Houten ontmoet volgens mij met de keuring. Leonoor heb stukjes van gelezen in Battie of Tinkerland over Baggio. Heb ik helemaal gevolgd. Heb af en toe al een beetje gereageerd op berichtjes. Heb er ook al een heleboel gelezen. De film gisteravond van Robin Hood was weer leuk, maar nu heb ik hem toch wel weer heel veel gezien.... Wordt toch een beetje flauw op een gegeven moment of ik word te oud... Kan ook... Of ik ben te nuchter... Ook optie.... Ik hoop dat ik af en toe een beetje mee mag reageren op jullie berichtjes. Zou ik wel heel top vinden!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:59

Welkom Indezz Mij ken je niet, denk ik, ik jou ook niet nl Maar heb Dewi van Leonoor overgenomen

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:05

hoi,

Welkom Indezz,het klopt, ik was met macho op de keuring.
Heb ik je ook gesproken ?

Als alles goed gaat,ga ik in januari een mencursus volgen, marianne wolters organiseerd deze.
Vind ik erg leuk want dan werk je gelijk met tinkers !

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:19

hoi indezz welkom hier

hij heeft hele mooie ogen tinkermuts wauww

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:35

*zucht* ik meld me even..

Nieuwelingen welkom! Neem eens een kijkje in mijn profiel als je wilt weten wie ik ben, staat meer dan genoeg in

Heb besloten dat Uk blijft waar ie is, werd helemaal chaggrijnig van de twijfels. Bij twijfel niet doen is nog steeds altijd een punt waar ik me aan vast probeer te houden.

Verder eigenlijk best wel ziek aan het worden, maar ik probeer het te onderdrukken.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:58

Jacky, leuk! dan zal ik je vast nog wel een keer tegenkomen op stal

Leon ziekte onderdrukken is vaak niet de beste methode probeer het zelf ook altijd namelijk

Indezz, welkom!!

Tm, sterkte met Chital, hopen dat het meevalt!

verder weet k et ff niet meer...heb net een uur in bad gelegen, altijd wel lekker
morgen weer autorijles, voor mn mondeling...kan ik me tenminste niet de hele morgen druk maken daarover

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:01

Ga even niet reageren deze keer, loop 20 blz. achter geloof ik. Wel globaal gelezen, maar kom echt tijd te kort op het moment.
Gelukkig kan ik nog op Internet, vanmiddag bleek opeens onze telefoon afgesloten te zijn, vergeten de rekening te betalen (althans, is inmiddels betaalt maar de KPN vond dat te laat ). Gek genoeg blijft ADSL het (gelukkig !) wel gewoon doen.

Heb afgelopen week dus het Barefoot westernzadel thuis gehad, en ben helemaal om. Ik vind het een heerlijk zadel. Zondag heeft een collega van mij nog op Keeva gereden, ze heeft altijd op hoog niveau gereden (warmbloeden), en dat is toch wel heel leuk om een keer te zien, hoe mooi Keeva dan onder haar kan lopen. Heb ook nog een aantal goede tips van haar gekregen om Keeva in toom te houden tijdens haar "race-aanvallen" in het bos. Maar leuk om te zien hoe mooi ze kan lopen met een gevorderde ruiter op haar rug (t.o.v. de recreatiekneus (ik) die normaal gesproken op haar rijdt.

Wie van jullie is er naar Monty Roberts geweest afgelopen jaar ? Ik heb nu kaartjes besteld voor eind november in Maastricht, ben wel erg benieuwd.

Ga nog even de foto van het bling-bling halster van Keeva uploaden.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:08

spetter, fijn dat de poep weer steviger wordt
jammer dat murphy enzo niet bij elkaar blijven, maargoed ze krijgen wel een goed huisje

indezz welkom!

jacky, gaaf hoor zo'n mencurcus!

leon, uk blijft waar ie staat dus, en ziek aan het worden beterschap, probeer er niet tegen te vechten, dan wordt het erger hoor

keevagirl, balen rekening vergeten, sluiten de boel echt snel af dan he, ook als je al jaren trouw betaald
leuk om te zien hoe je paardje loopt met een ander he, vind ik zelf ook altijd super
ben benieuwd naar de bling bling!

pijn aan mn litteken, echt oppervlakkig aan de huid, alsof het trekt, kan dat haha

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:14

Arme Roos, hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen. Ga je zometeen per PB nog even de laatste foto voor de karakteranalyse van Keeva sturen !

Hier de foto's :

Het is Kyara met bling-bling geworden, hier is het halster beter te zien. Ik weet niet of ik het echt ga gebruiken, het is wel érrug bling-bling. Het ging me eigenlijk voornamelijk om de voorbrenglijn die erbij hoorde. Ach, gewoon leuk "voor de heb".
Afbeelding

En dit vind ik nog zo'n grappige foto van Juul, m'n collega, op Keeva. Keeva schrok hier ergens van en kneep er bijna tussenuit. Dat levert dan zo'n actiefoto op :
Afbeelding
Ze herstelde wel keurig netjes vond ik !

draaakje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:16

super roos, hopelijk gaat de pijn snel weer weg. (als ik pijn aan een liteken op die manier heb gaat het vriezen, maar dat zal wel niet zo zijn)

tinker muts, gaaf joh, kan me voorstellen dat dat een droom is die uit komt.
en heel veel sterkte met je mooie hond (echt hele mooie ogen)

maya, zo te lezen lekker op dewi gereden, ik vind het ook altijd fijn als het dit soort weer is, lekker hard galoperen.
alleen inderdaad wel lastig dat je somige dingen wat minder goed hoort.

spocky en indezz welkom!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:18

Keevagirl, wij gaan eind november ook naar Monty Roberts
25 november geloof ik...dat is het verjaardagscadeautje van Marianne voor Maaike en mij

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:19

keevagirl, haha super foto's
dat halster is geweldig, wel gebruiken dus!
als je de foto's zo nog stuurt en hij is echt goed dan maak ik de analyse nog even!

draaakje, het kon wel koud worden vannacht geloof ik, hier ineens weer 5 graden ofzo

tinkermuts, maak je ook nog een foto van chakotay, je bent bijna aan de beurt voor de analyse!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:44

Cindy, thanx Klinkt toch best interessant die cursus, vooral het praktijk gedeelte. Jij geniet ook zo van je spettertje. Fijn dat zijn drollen er beter uit komen te zien

Yarka, heb je al reactie gehad van dat kennisje van mij over de tinkerbrok? Leuk stukje over de freestyle dag. Iid mogen de foto’s wat grote.

Pellie, ik geloof niet dat ze al dood zijn. Ze zijn niet blauw. Het betrof trouwens wel gevulde kiezen… Naja zolang ze niet verder splijten blijven ze lekker bij mij

Fk, leuk dat Mira begint te glimmen.

Mazzel, spannend dat die bokker zondag al komt kijken voor die kleine stoere kerel maar als t wat wordt is t wel leuk om op die manier op de hoogte te blijven

Mamauba, drukte van belang bij jullie. Leuk dat t goed loopt

Spocky, welkom! Indezz, ook hoi!!!

Keeva, leuk dat ze zo mooi liep bij je collega. En super dat t zadel zo goed bevalt. T halster is echt gaaf. Mooie actie foto trouwens

Coydog, leuk dat je instructrice je op die manier ‘je ogen opende’. Rust lekker uit!

Hey, CJ! Best goed naar je zin daar.

Maya, ook al naar de bekkenbeul geweest

Roos, je maakte iedereen dus boos Hoe komt t?

TMuts, wat sneu voor je doggie.. Gelukkig lijkt het goedaardig. Hebben wij ook een x gehad dat Lem een gezewel op zijn neus had, bleek hij midden in de winter een teek te hebben (ik had er nog nooit 1 gezien) en daar reageerde hij allergisch op…
Gaaf joh met met Chuck! (jaloers:D )

Roos, dank je! balen van pijn Zet hem op bij de fysio!!!!!

Zijn er nog mensen die een goede site weten mbt 'pshygologische oorlogsvoering'? En dan doel ik op geslepen mensen die mensen tegen elkaar uit willen spelen... Beetje vaag maar zit ergens in een rare situatie en vind t moeilijk om in te schatten hoe te reageren...
Zet t verhaal liever niet open en bloot hier. (niets me Jan hoor )

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:53

Bedankt voor het welkom! Macho je hebt me inderdaad gesproken volgens mij. Ik was met de voskleurige merrie, kan niet missen : was er maar 1 van op de keuring....

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:55

oww dat is DE vosmerrie, die is hier wel bekend

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:57

Al hoe wel, misschien niet echt gesproken, maar vast wel gezien.

Hoe zo bekend?

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:58

Jellie, helaas heb ik het ook wel eens bij de hand gehad, een dergelijk spel. je mag het op de PB gooien hoor.

SR, Taconis(sen) oid heet de homeophaat. Dat zou ik even op moeten zoeken om het exact te kunnen weten.

Maya, klinkt al een prima rit met Dewi! Ze zweet idd behoorlijk he. als ze intensief in training zou staan zou je bijna scheren overwegen. Overigens ging ze bij mij wel afgekoeld, maar nog vochtig op de paddock hoor.

Mazzel, gaat Kaylen er toch uit, begrijp ik uit de post van Jellie. Rot zeg!

Mamabau, volgens mij begint alles flink te lopen!

Keevagirl, mooie foto's hoor! en dat bling-bling staat haar wel!!

Leon, beterschap

Leuk he, de KPN, Keevagirl! Heb het ook wel eens gehad, maar toen was ie definitief afgesloten, dankzij ex
Dus toch om mbt toch barefoot. Ik ben er ook weg van, maar heb de centjes niet momenteel.

SR, pijn aan litteken kan weersverandering beteken. *** kijkt op www.knmi.nl **** Het wordt idd kouder, dat was ook goed te voelen net. Hoop dat we zo van de zomer de winter in gaan (droog en koud)

Citaat:
Leonoor heb stukjes van gelezen in Battie of Tinkerland over Baggio. Heb ik helemaal gevolgd

Hoef ik me niet voor te stellen!! Makkelijk

Goed, verder kom ik even niet. Baggio gaat ok, Jip ook.
Vandaag 2 nieuwe paarden op stal, 4 jarige tinkmerrie van 151 en Shiremerrie van 178, die al iets ouder is. Heb alleen tink gezien, leuk ding! Aardige mensen ook.

Baby is weer door ABK (algemene babykeuring), is goed gegroeid, bijdehandt, slim, vlug en charmant, alsdus de woorden van de arts (vertel mij wat ) maar toch leuk om te horen! As vrijdag alweer een half jaar, zucht, gaat hard!!