Wat zijn jullie allemaal lekker bezig zeg! Ik zie allemaal baby nieuws, nieuwe zadels, bijrijders, wedstrijden super zeg!
Hier ontzettend druk met trainen, werken, huishouden, familie en de honden. Vandaar even geen reactie van mij. Maar lees wel zo nu en dan even mee.
Nessa
Geplaatst: 11-04-17 21:59
@ nientsje: even niet meegekregen wat voor baantje je erbij hebt. Fijn dat het wel bevalt.
@ jane: vervelend dat ze zoveel energie hebben. Ik zou helemaal stippen met de krachtbrok. Eventueel wat grasmix door de brokjes. Moeten ze meer kauwen en duurt het langer. Cheana wordt niet heet van vitalbix.
@ missitana: leuk dat je die fra set hebt gewonnen!
Bij ons komt er weer een plekje vrij. Mochten jullie iemand kennen die wat zoekt. 24/7 buiten, schuilstal, onbeperkt hooi, strookbegrazing. Zelf mesten. Even in het kort. Haha. Is in principe per direct. Voorkeur merrie
Ja hier maar 1 ruin.. en nog een shetlander ruin maar die staan apart
Anita, nou ik rijd nu al een week niet meer ivm net die luizen Ik ga haar morgen weer wassen en dan wil ik haar weer gaan oppakken.. Ja die manen, nog langer wil ik ze
Ik lees even stil mee hoor. Zelf erg druk gehad nu al paar dagen niet lekker. En xaffier heeft een hoestje... ik bloed geprikt en voor hem siroop gehaalt. Ik hoop dat het helpt, geen ervaring met hoestende paarden.
Het heeft geen haast hoor! Met 3 staan we ook prima. Maar de staleigenaar wil natuurlijk de lege plek uiteindelijk weer opgevuld hebben. En we mochten zelf op zoek gaan Dus mocht je iets horen, in noord brabant. Wij hebben het beste plekje ever
Ah jakkie luizen. Vroeger wel regelmatig gehad bij de pony's maar gelukkig nooit meer.
Ciarra is altijd super hengstig, word er niet goed van. Echt super vies. Twijfel heel erg om haar te laten dekken of niet... ergens super leuk een klein veulentje.. maar dan? Aanhouden is geen optie want daar heb ik geen tijd voor, verkopen kan ik denk ik niet haha en dan erbij komen er een hoop kosten bij ook kwa stalling dus kost eigenlijk alleen maar een hoop geld en dan moet ik er ook nog een afscheid van nemen...
Volgende week weer wedstrijd, dus voor nu zijn wij lekker aan het trainen. Thuis gaat het echt wel super fijn. Nu hopen dat ik op wedstrijd de spanning los kan laten en dus echt kan laten zien wat we kunnen. Moet starten op mijn oude stal, dus ook even spannend hoe ze reageert op die plek, voorheen altijd wel goed.
paddraigh
Geplaatst: 13-04-17 22:03
Goh ben.ik blij met mijn droge ruin..
Fijn dat de luizen weg zijn.!!! Mooi schoon is ze zo.
Nessa oeff ook al lkkr aant wassen
Irus goed bezig lkkr trainen
Knappe herman!!
Iemand.nog meedoen aan de.hunebedtrack 18juni? Ik zoek.nog een rijmaatje
Haha ja voordeel is dat ze wel schoon is nu Al gaat mevrouw het liefst in het gras liggen Vanaf morgen ga ik haar weer oppakken, maar de nieuwe pad blijft nog even in de kast! Het nieuwe hoofdstel gaat wel mee naar stal morgen