Nientsje schreef:Knappe Odin en natuurlijk NoedelLeonoor schreef:
Wat een dotje.. moeders staat jou goed in de gaten te houden
Jane2 schreef:Alpaca merrietje
[ [url=m/1Lpac0.jpg]Afbeelding[/url] ]
ze doet het super.
Wat een sweetyNimby schreef:Lor wat erg van je kaketoe! Hopelijk helpt het delen!
(Ik zie nooit vogels dus aan mij heb je niet veel... Zal wel delen natuurlijk.)
Met excuses aan de al pa ca , moelijk woord.
En Jolanda wat goed van je om met Dana naar buiten te gaan! Ben je al weer geweest? en wat is er dit keer anders dat je wel ging en vroeger niet? (heb ook wel wat drempelissues)
Nee ik ben niet nog een keer gegaan. Krijg toch wat de kriebels 'wat als'.
Ik had ineens het moment dat ik het nu moest gaan doen. Dana was hardstikke braaf en als ze iets eng vond op het terrein peerde ze er niet vandoor, begon ook niet te bokken en ook zeker niet om te draaien. Ze zet haar benen wat weider en briest wat.. Dus toen ineens moest ik van mezelf gaan. Wil volgende keer met iemand samen weer. ook wat gezelliger. Maar misschien binnekort weer alleen. Kom even niet op stal. Moet veel werken en morgen weet ik of wij op werk Noro hebben. Wil daar de zorgboerderij niet aan steken... En om 2x te douchen op een dag haha
Lori schreef:Zalig zeg hier boven!
Nientje@ Goede les/rit gehad super!
Claudia@Jammer genoeg niet neen anders waren we iets met zijn ringnummer geweest ik weet het.![]()
Owja en trouwens maakt niet uit of je van NL of DL of waar dan ook bent voor te delen hoe meer die naar het buitenland verspreid gaat hoe beter want grote kans dat ze ermee richting 't buitenland weg zijn....
Wat triest zeg, vind het gewoon in en in triest. Jat dan een auto ofzo, die zijn vervangbaar. Dieren niet...
Lori schreef:Vertekend het nou zo of lijkt die kar er zo klein achter ?![]()
Hier net gereden met Jack in 1u05 minuten 10,18 km gedaan niet slecht. Als het zo blijft doorgaan in een stijgende lijn gaan we terug kunnen 20km doen in 2uur etc ook
.
Nou cross les is wel gelukt toch ?
Dankje Chimello het blijf onwerkelijk.
netjes gaat goed met jullie he
cp112 schreef:Haha dat bokkie. Hier doen ze dat ook echt niet zo braaf hoor. Noedel denkt nog steeds dat water bijt
Hier ook zo eentje. Dana loopt er echt om heen. Vorige keer kon ze niet anders. Vriendje was al wat verder gelopen. Gaat ze eerst staan maaien in 't water. Om vervolgens met 4 benen de lucht in midden in de plas te landenen toen op een drafpas naar d'r maatje om ineens hard te gaan blazen. We lagen zo dubbel. maar nog steeds hetzelfde probleem
elliecuijk schreef:leuk filmpje dott.
eros is vandaag 10 jaar geworden.hij is even in de slingers gezet!
Nog gefeliciteerd!
cp112 schreef:Mooie roosje sjouwt er lekker over.
Hier mijn sjouw monster
[RIJ-ITP] Stoere tinkerhengst weer eens met andere ruiter
Hij doet het goed hoor. Ben benieuwd de 12e
chimello schreef:Stiekem wil ik ook bruin want ik wil ook bruine laarzen en heb een bruine cap en hij heeft wel zwarte manen maar bruin lijkt me ook zo mooi staan eigenlijk, en dan zo'n goudkleurig bitjezou ik er een western bitje in mogen zetten? Zou wel graag sweet iron gebruiken namelijk.
Jammer dat je zo ver weg zit Leonoor
Ik mag niet meer stemmen volgens mij dus nope!
Wel donkerbruin, of zwart.
Cognac vind ik ook erg mooiOoit neem ik er een voor Feike
Ik heb vanmiddag weer een fijne les gehad met Feike, had ik echt even nodig, om mijn zinnen te verzetten.
De weides werden vandaag bemest, en een groot gedeelte van de weides liggen rondom de bak, maar Feike heeft zich keurig gedragen. Die grote trekker was wel wat spannend, maar hij deed alsnog goed zijn best. Aanspringen in galop en doorgaloperen wordt ook al steeds een stukje makkelijker
Verder zijn we bezig geweest met een aantal onderdelen van de proef: middenstap, van hand veranderen in middendraf, halsstrekken in de draf en stap en een volte in galop.
Het gaat al steeds beter en ik ben ook zo ontzettend trots op mijn knappe vent
Daarna mocht hij even lekker rollen in de longeerbak, heerlijk zandzwijntje van me
Fijn dat het zo goed gaat

Dat rollen doet dana ook, alleen mag ze 't nu pas als ze zonder deken buiten staat. Met deken is zo'n gedoe al 't zand er af te halen

Lori schreef:Enige probleem dat ik heb met de galop voor de moment dat ik telkens pijn in mijn nek krijg na een eindje, erg vreemd
trek je je schouders op? Ik span mijn onderrug aan. krijg hier dan ook last van. word er wel steeds bewuster van dus kan nu ook langer door galoperen.
jorretje schreef:Prachtig Chantal!
Misschien span je je nek onbewust aan Lor? Wel een gekke plek om last van te krijgen!
Ja die prijzen he Sheryn, zag ook eens een mooie in cognac kleur.. die was gewoon duurder dan mijn zadel, eh nee dat wordt m niet... Ik zal m eens googlen Nientsje!
Mijn lieve Gijsevriendje
[ [url=m/0kdp2A.jpg]Afbeelding[/url] ]
niet de beste foto, maar voor het idee: met zadel
[ [url=m/CpnFz6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jezus wat een tank!

chimello schreef:
Wat een knapperd !

_Clocloken_ schreef:heerlijk Zac zijn koppie
Hier alvast 2 foto's![]()
[ [url=m/bzZSSV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vptpt1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aahhhh

chimello schreef:Meer oefenen voor je eraan gaat misschien? Ik zou ook zo snel niets kunnen bedenken wat je anders kon gebruiken om te knippen...
Hier kan ik bij Dana alles knippen. Alleen rechter oor vind ze niet zo prettig.. gelukkig geen problemen verder. Nola knippen lukt ook.
Misschien eerst kroelen en schaar in je zak houden? of knip geluiden maken met de schaar zonder hem aan te raken..