[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:01

Ben echt blij voor je Karlijn dat je een oplossing gevonden hebt. Hopelijk heeft Diaz het dan goed op haar tijdelijke stekje! Je hebt het ook echt voor voor Diaz hé? :(:)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:08

SUPERGOED NIEUWS BLINGH! *\o/* *\o/*

Karlijn: ik hoop dat je iemand vind die op DIaz kan passen en haar kan verzorgen.

Ik heb net ook lekker buiten een stapritje gedaan met mijn vriendin. Zij gaat ook mee naar de nieuwe stal. Gelukkig maar.

Alleen onze paarden kunnen elkaar altijd zo lekker opjutten. Vind de ene iets eng dan vind de ander dat ook heeeeel eng. Snurken, achteruit lopen. Terwijl Jack normaal eigenlijk wel overal langs loopt. Hij was vandaag zelfs bang van een auto. pfff,..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 22:08

Ik heb opzich nog geen stekje hoor,

Alles is me zo teveel nu ook.. M'n 3 e hoofdpijnaanval van vandaag.. Kotsmisselijk van de hoofdpijn.
Ik weet niet meer waar in aan moet denken, wat ik moet doen, kan het gewoon niet meer hebben allemaal!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:09

Diaz schreef:
Ik heb opzich nog geen stekje hoor,

Alles is me zo teveel nu ook.. M'n 3 e hoofdpijnaanval van vandaag.. Kotsmisselijk van de hoofdpijn.
Ik weet niet meer waar in aan moet denken, wat ik moet doen, kan het gewoon niet meer hebben allemaal!

Het is ook echt niet makkelijk nee.... :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:14

Hihi mira idd, dat was belangrijker, vreeeteeuhh

Diaz schreef:
Oke.. Diaz gaat uit logeren/verlease..
Het gaat nu gewoon niet.. helemaal niet..

Ik heb met mijn man gepraat, en dit lijkt ons voor nu het beste.
Ik heb al 2 hele lieve reacties gehad per PB.. een uit friesland en een uit noord holland.

Mochten jullie iemand/iets weten hoor ik het super graag!

Het zou gaan om een plekje buiten, en wat zorg betreft manen en snuitje,
verleasen lijkt me het fijnst betreft dat iemand dan lekker aan de slag kan met haar, maar alleen al het zorgen zou super fijn zijn!

In tegenstelling tot eerder mag je absoluut en graag zelfs naar een andere plek.

m'n meissie toch.. ;( <3

Wat een nare beslissing! ze mag zo bij mij staan ter verzorging, maar dat trek ik financieel niet.
Dikke knuffel!!

Ohh hiedy, is het rond, heb je een fijne nieuwe stal gevonden?
Lekker dat je nog even buiten gereden hebt!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:19

Ja ik heb een nieuwe stal. Ik ga er een beetje op achteruit, want ze hebben geen binnenbak. Wel een buitenbak met verlichting en we rijden achter de stal zo de bossen in en de Oirschotse hei op. Helemaal goed dus.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:23

Nou lekker toch? en een binnenbak is natuurlijk heerlijk,maar als het zoveel centen scheelt. dan maar niet.

Leuke foto;s trouwens in het fototopic, hij ziet er knap uit!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:27

gave foto's andrea!helemaal die ene waar jij een vreugdesprongetje maakt!wat kan jaron toch mooi kijken....

karlijn :(:) meid wat een beslissing om diaz tijdelijk ergens anders onder te brengen.respect meid,niet iedereen kan en wil in het belang van zijn of haar paard beslissen.je wilt je schatje toch niet kwijt.wat vervelend dat je lichaam niet wil wat jij wil.sterkte met je zoektocht!

vandaag maar even een ronde gewandeld.de longeercirkel was te glad,dus daarom maar besloten te wandelen.ging eigenlijk wel lekker,en t weer was(met nadruk op was)droog.ze schrok van een container(waar werkmatriaal in staat)en sprong opzij pardoes op mijn teen.verder gelopen,maar net toen ik de straat in liep naar stal kwam t plots met bakken uit de hemel.Terug op stal heb ik even gewacht tot het droger was en toen ruana weer op de wei gezet.
op haar haarloze plekjes lijkt nu weer licht haar te groeien.alleen op haar voorhoofd nog niet,maar daar schuurt ze nog iedere keer wanneer ik bezig ben met optuigen.de wondjes zijn nu wel netjes dicht.

o ja,mijn grote teen heeft t overleeft,op een klein wondje na bij de nagelriem.....

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:06

Wat een gaaaaafe foto's!
Blingh wat heerlijk voor je!
Diaz, tja hoe moet zoals het gaat.. Veel succes en sterkte! Ik snap nooit helemaal hoe het kan dat niemand een goede verzorgster kan vinden, terwijl ik vroeger zooo op zoek was naar verzorgpaarden en er zelfs 1,5 uur voor ging reizen met ov door weer en wind (en de eigenaars me nooit meer kwijt wouden als ik ze eenmaal gevonden had haha).

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:25

haaiii meiden,
ben ik weer.. ff druk met werken, maar nu lekker weekje vrij, en dan krijg je van dit bagger weer... het mag wel weer van dat weer worden van mij als met Pinksteren... maarja

Hele mooie foto's gezien van BJ en Jaron!! :D ze zien er goed uit meiden!!!
Arme Karlijn, jeetje wat balen zeg... maar misschien is het lichamelijk voor jou verstandig indd.
Zorg wel dat je alles goed op papier hebt, kwa kosten/afspraken/als de DA moet komen/voeding/etc. ook wat betreft het oppakken van het rijden van Diaz. want jij hebt er heel veel zorg aan gehad en het rustig aangepakt en wat een ander doet is maar afwachten he...

Rogan mag blijven!! heel goed nieuws dus!

Hier staan de jongens weer heerlijk op het hoge gras, ben nu twee dagen niet geweest dus ik ben blij als ik ze strakjes weer zie!!! mocht het nou wat mooier weer worden van de week, dan ga ik eens kijken of ik het fietsen met Denz. ga oppakken. :d

Edit: en Roosje niet te vergeten!! vind haar echt leuk Julia!

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:25

hihi Dankje fahem:D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:35

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:26

Prachtige Jaron :D vind hem echt gaaf!

Zal later even op de rest reageren als ik energie kan vinden!

Hier 2 heftige dagen achter de rug -O- . Het ging zondag weer zo slecht, lag de hele dag ziek op bed.. Besloten om te stoppen met mn HBO-opleiding, het is te zwaar ;( . Zag mn hele toekomstbeeld ineenvallen..

Vandaag had ik op school toch al gesprek met mn mentor, meteen aangekaart dat ik er aan dacht om te stoppen. Zij zei ; je moet ook nog leuke dingen kunnen doen naast school, en kunnen genieten. Toen zei ik: Dat is op dit moment niet.. Daar schrok ze wel van! Uiteindelijk inderdaad de beslissing gemaakt om te stoppen -O-

Oh en wel even een knuffel voor Karlijn, wat een lastige keuze! :(:)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:55

Wat gaf je mentor je mee? want stoppen adviseren ze niet zomaar natuurlijk.
Hoe gaat het met spock en de haf?
En thanks :D

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:02

Vooral dat ze het erg zonde vond, want ik kreeg wel een positief studie-advies.. maar dat ze niet in mijn lichaam kon kijken en dat ze wist dat ik er echt wel goed over na had gedacht. Ik kwam ook zelf met het stoppen hoor! Niet dat ze mij dat adviseerde.

Met de peerdjes gaat alles goed, ben er alleen te weinig geweest helaas! Maar nu hopen dat ik snel weer wat beter word, en het weer met mij :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:05

en waarom wil je dan precies stoppen? want met de juiste begeleiding kun je het misschien wel afronden, desnoods over een langere periode, want nu gooi je heel wat weg eigenlijk

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:08

Klopt, klinkt ook erg raar misschien voor buitenstaanders.

Maar ik hou het gewoon niet vol.. alleen de lessen bijwonen is me al te veel, en op het HBO moet je toch wel een berg schoolwerk naast school nog doen en dat trek ik gewoon niet.. En door stress word ik alleen nog maar veel zieker, dat heb ik nu ook wel gemerkt. Ik kon wel aanpassingen krijgen dat ik er langer over mocht doen, maar ik hou het niet vol om nog zon 5/6 jaar op het puntje van mn tenen te moeten lopen om het te halen.. en met stage en alles word het alleen maar erger..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:12

Nee dan kan ik het me voorstellen. Maar HBO, is er niet iets soortgelijks MBO en daarin minder druk?

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:14

jaa daar heb ik ook aan zitten denken inderdaad :) Of via een thuisstudie toch HBO proberen. Het scheelt dat je dan zelf kan plannen :). Genoeg om over na te denken!

Moet eerst van deze beslissing bijkomen, want die viel me toch wel heel zwaar |(

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:16

Maar als je thuisstudie hbo doet, ben je dan wel gemotiveerd genoeg (ik was namelijk meer van het vogeltjes spotten tijdens het leren zeg maar ;)

En ik kan het me voorstellen :(:)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:20

Jaa dat vraag ik me ook af.. maar het is wel mijn enige kans om deze studie nog te halen, wat ik wel erg graag wil..

maar we gaan t zien!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:21

niet geschoten is altijd mis`

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:52

Ik doe nu een opleiding via Scheidegger gedeeltelijk thuis gedeeltelijk op school,dat kan ik je ook wel aanraden hoor Miesemuisje! Maar zonde dat je met deze moet stoppen maar je moet naar je eigen lichaam luisteren..

Ik ben vandaag aangenomen voor een fulltime baan, wat inhoudt dat ik echt alleen nog s avonds naar stal kan of in het weekend, Ben benieuwd..

@ Diaz wat een moeilijke maar sterke beslissing..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:53

wat kost zo'n opleiding tegenwoordig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 17:56

Snackie schreef:
wat kost zo'n opleiding tegenwoordig?

Veel geld :7 Ik betaal ongeveer E700 per module en zo`n module staat uit 3 zaterdag of 6 avonden en een examen.Als je alle lessen hebt gevolgd dan is je eventuele herexamen gratis. Een examen bestaat uit een zelfreflectie en een praktijkopdracht..