Nee is niet zo....wij hebben ook ziets maar dan groter. Of je moet echt zo'n bank willen waar je in weg zakt.
ellieellende
Geplaatst: 16-01-10 22:05
vind het ook zo leuk MP afspeuren en dan ook nog een leuke salontafel erbij zoeken.... misschien ook nog wel een tv meubel. En dan over een jaar weer alles verkopen
Heb de set die ik nu een klein jaar geleden had gekocht, ook met een tientje winst verkocht
ellieellende
Geplaatst: 16-01-10 22:06
ManOuke schreef:
Nee is niet zo....wij hebben ook ziets maar dan groter. Of je moet echt zo'n bank willen waar je in weg zakt.
de keren dat ik op de bank zit, dan ben ik ook echt echt heeeeel lui, dus dan moet ik ook een heeeeele luie bank hebben
Grit
Geplaatst: 16-01-10 22:06
Als je een zachte goede ingezeten bank wil hebben, dan weet ik er ergens nog wel een in een koeienstal te staan
mijn ouders zijn inmiddels op stap, en ik zit nog in hun huis te internetten.... maar om nou af te sluiten, net als we lekker MP aan het afstruinen zijn.... is ook zo wat
ik wil ook van mijn salontafel af, das denk ik wel het duurste wat in de huiskamer staat aan meubels, en ben bang dat ik er weining voor terugkrijg.... maar ben m beu...
ik wil zo'n hele lage salontafel op wieltjes ofzo... heb er al een idee van in mijn hoofd.