Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
)
Dat is van een tijdschrift Your Horse (hoe verrassend) en het heeft volgens mij iets weg van een Horse Event. Ik ben bijzonder benieuwd.
) niet gezien
en alleen maar wat tandsteen weggeschuurd. Viel me goed mee dus
Ik weet dat ik het eigenlijk had moeten zeggen, maar ik heb er geen last van, en geen zin om eraan te laten prutsen... Daarna om hondenbrokken en (20 kg) kattenbrokken (4 kg) bij de BB geweest, dat was bij elkaar nog duurder dan 1 zak van 25 kg paardenbrokken... Nice
Ik ga zo meteen eten (Babi Pangang met rijst), dan even rustig zitten, hopen dat het weer goed blijft, en dan wil ik met Dewi gaan rijden... 

Hoe gaat het met Jip zijn bekkie?
Etenstijd.
en duits juist wel goed...
. Citaat:maar er zijn uitzonderingen. Ik hoop dat ik die nog een keer kan laten zien
en ik moet zeggen, hij is zeker niet onaardig om naar te kijken
.
Leonoor schreef:silas schreef:even heel egoistisch, ben veel te durk maar wilde wel een mededeling doen
Voor diegene die Sebacil zoeken....
mail me maar voor details
durk??????????

Daarna stukje draf, dat ging vanzelfsprekend (nja...) op fullspeed, maar nog wel te beheersen.
Daarentegen liep ze wel heel netjes langs een aanhangwagen met wapperend plastic zeil.
Maar wel lekker, toen gevraagd of ze wou draven omdat er een stuk erfverharding aankwam, dat deed ze niet, maar verzamelde zich sterk. Dat zit eigenlijk best wel lekker
Eeuh... toen op driekwart van rondje werd ik ingehaald door groepjes scholieren op de fiets, die waren normaal, wel aan roepen enzo, maar gewoon normaal. Dan ineens zit er zo'n patser van 40-50 vlak achter je, die niet het geduld heeft om te wachten tot die kinderen aan de kant zijn, dus die geeft me eens een toeterconcert.
)
Wat een stomme automobilist zeg! Jeetje, zo kom ik er ook wel vaak tegen maar goed dat die van mij zelden ervan schrikt.
) een oude man op de fiets: dat was een lekker galopje he! Ik zo: ja echt geweldig, super! Ook hij had ons tweetjes zien genieten