Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel heerlijk in het zonnetje!
Mandyy schreef:Leuk! Een clicker heb ik in de kast liggen, maar nog nooit gebruikt.
Zag veel leuke dingen (touwteugels, neckrope, mini pionnen, mix om muffins te maken) maar heb een koopverbod.![]()

(afgelopen vrijdag en zaterdag waren mijn eerste werkdagen daar).
Daarna slaakt hij een diepe zucht en ging maar voorop. Dus wij voorop op de weg... met auto's en fietsers en motoren... Ohjee... Nou Feike was heel dapper! Soms wel momenten dat hij het heel spannend vond en stilviel, wat dribbelde of stukje omhoog kwam of om wilde draaien, maar zodra ik hem lichtjes wat "tegenhield" op rechts en bemoedigend wat aanspoorde, ging dat heel goed! Het werd steeds makkelijker. Gelukkig is Feike niet een paard wat aan de ren gaat, en waarbij spanning direct wegvloeit als het "gevaar" voorbij is (lees: auto bijvoorbeeld voorbij is, meteen weert ontspannen). Waardoor het uiteindelijk heel goed ging! Lekker anderhalf uur weggeweest en in het bos aan een los teugeltje. Terugweg over de weg, nog steeds voorop, nou ging prima! Feike was super braaf
Mooi zo door oefenen dus
Daarna de middag lekker op een terrasje gezeten met vriendlief en de avond naar de bioscoop geweest. een gevuld maar leuk dagje dus
best een flauwe film maar was wel aardig 

)