Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft met zijn tanden aan het deksel zitten rukken, en jawel.... missie geslaagd. Voordat ze hem te pakken hadden heeft ie toch wat lekker happen genomen. Eigenlijk wel heel slim

.......
) en ik heb dus een Cheyenne mt. 2..... Maar ik ben bang dat hij te groot is voor zijn rug. Ik ga daar nog even rustig naar kijken maar vrees er echt voor. Moet ook nog een nieuw hoofdstel hebben (heb een full en moet naar pony hihi) en de halsters zullen dan dus ook niet passen. Duur grapje zo'n smurfenpony!
Zoefff schreef:pfff wat een hoop voorstellersraak de weg een beetje kwijt maar zal vanavond rustig doornemen en in studeren
desiree, lekkere actie, maar je kunt maar beter in het begin duidelijk zijn!! dan weet hij ook meteen dat je niet zomaar iemand zoent zonder diegene leuk te vinden!! Enne als ze je niet geloven van de spierpijn dan klimmen ze ook maar even op Troy!
maar inmiddels al wel wat gehoord???
Is toch niet die ene collega van eerst he?!

)

Ha,ha,succes meid!
Ik heb zelf ook fretjes gehad,zullke leuke beesten!2 albinos,2 wildkleur en een witvoet.De witvoet(hij heette Klungel en was ook een klungel)vond het heerlijk om s'avonds als ik op de bank zat lekker languit in m'n nek te gaan liggen slapen.
en dat het ook heel verschillende mensen zijn.
Gooya,handen vol aan Janus!
dus draak Elvis was ook weer bezig?
Fijne avond! 

. Witvoetjes zie je niet zo heel veel meer heb ik het idee. Vind ik wel erg leuk!
Terwijl ik WEET DAT IK HET BETER WEET! ik weet heus niet alles, maar ik weet wel meer dan iemand die niks met paarden heeft
Sorry hoor! voor dit berichtje ! moest even razen 

heb me ook zo misdragen... heb het zo verpest 

Jammer dat het tegenviel. Vind dat ie wel erg overspannen reageert op je sms-je. Geen gevoel voor humor ofzo? Ik zou er wel om kunnen lachen zoals je het gedaan hebt. Ben benieuwd hoe laat je vandaag uit je bed rolt
Leuk, allemaal paardendingetjes uitzoeken. Hoop voor je dat je zadel wel past.

gemaakt worden en veel lol samen hebben....