ben net terug van de late dienst 
Bah ik had een bod gedaan op een veiling op 15 dekjes. Zou nog 1 dag duren, nu heeft net zojuist iemand helaas mijn bod overtroffen en word mij de prijs toch iets te gortig.
Jammer zat er zo op te hopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben net terug van de late dienst 

gister tot blz 213 gelezen nu alweer bij 221
en de eikeboom verliest ontzettend veel eikels pff wat een herfstweer toch ineens ... Hoop dat het donderdag beter is dan moeten we rondje door het dorp "oefenen"
Sita --> idd er staat iets vast als je structureel langer werkt dan contract moeten ze je meer uren op contract geven
pff lijkt me zo balen heb je dagje met paarden enzo gepland en dan moet je ineens weer opdraven
Prada zomaar van weg gereden worden

dat lijkt me leuker
En hopelijk bellen ze van dat andere bedrijf ook vlot...
Wanneer mag je op gesprek komen voor deze functie?
Dat is Engels (Medieval en Renaissance Literature) Geschiedenis (Ireland in the 19th Century en Rise and fall of the Roman Empire), Archaeology (Celtic World) en Celtic Civilizations (Cultural Consequences of Christianity). En dat alles aan de National University of Ireland, Galway (NUIG).
Al treed de herfst hier ook wel in, de blaadjes gaan verkleuren

oeh morgen al afspraak maken !!! spannend !!!!

)
maar ik moet 2 appeltaarten bakken voor moeders
dus dat word even aanpoten
...
met 4,5 jaar was ze 1.54m maar iedereen denkt dat ze wel groter is
vind eigenlijk 1.54m wel goed klinken
wij hebben daar (o.a.) ANWB voor 
Berdien klinkt geleerd al die vakken
(vorige week al een keer) Nu heb ik het op automatisch inloggen staan en geen last meer van
en met coltje bezig
en net bellen bestond het nummer niet zeggen ze
, maar we houden stug vol
lukt vanzelf een keer *denk ik/ hoop ik*
Dat heeft ze dan wel goed voorelkaar! Vast Gefeliciteerd
jarig had ik gelezen OOK GEFELICITEERD natuurlijk
tijd voor pauze

) 
echt niet leuk!
, maar ik roep altijd 1.54m 
ja wij doen mee! Had ook al gereageerd in topic
is voor ons ook ca 1.15u, maar Wehl (ca 15 minuten korter) ging ook súper goed dus dit vast ook