Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
straks zet ik de foto's erop.
't Viel me op dat ze begint te glimmen, vooral de donkere delen van haar vacht.Teuntje111 schreef:Hee, dat heeft Bonita ook! Pas sinds 2 weken weer, sinds het zo warm is geworden.. Ik denk dat het bij haar ook van binnenuit komt, of door het vele zweten wat ze nu doet met het warme weer. Ik ga in ieder geval stoppen met de fenelook die ik sinds 3 maanden geef, want dat schijnt ook veel gifstoffen te geven na langdurig gebruik. Heb haar gisteren ook gewassen met Betadineshampoo en daarna in de Sebacil gezet.. Heb haa vandaag nog niet gezien, want haar verzorgster doet haar vandaag.
Eveline, wat is zij en wat doet zij? Als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen?
SuperRoos schreef:75 euro per paard. En moet ze voor 1 paard komen, dan kost het ook nog voorrijkosten, ze woont tegenwoordig in Limburg en maakt aardig wat kilometers per week. Schrijft ze homeopatische middelen voor, dan moet je die ook nog betalen. 't Is duur maar ja.....FK, ben erg benieuwd, mag ik vragen wat een consult bij eveline kost, weet de prijs van gerrit en die is ook erg goed maar ben benieuwd wat je bij haar betaald, mag ook via pb hoor..
Tinkermuts schreef:ok, zoals beloofd een foto van mijn vent, het was nogal zoeken want hij staat echt nergens normaal op, deze ging wel, is samen met zijn beste maatje, tis de voorste![]()
een kleintje is zeker welkom, maar het liefst laat ik haar volgend jaar door Maxolo dekken.
maar jullie horen het wel!

fjordkootje schreef:Welke homeopaat heb je, Jean?
Citaat:Chubby, volgens mij moet je een keer echt op tijd slapen
Mooi dubbelspan Lien!
). Maar eerst even een factuurtje ter betaling naar administratie
Suzanne vd schreef:IrishLady ben je vanplan om te gaan verhuizen naar Ierland?? Wij gaan eind nov of begin dec.naar Ierland ben wel eens benieuwd waar de tinker vandaan komt.
Chubby schreef:FK, da's duur zeg! Ik zou het er niet voor over hebben als mijn paard niets mankeert.
Niet dat ze doodziek zijn, maar vooral Mira mag wel eens helemaal doorgelicht worden. Ik wil gewoon weten waar die jeuk vandaan komt. silas schreef:even heel egoistisch, ben veel te durk maar wilde wel een mededeling doen
Voor diegene die Sebacil zoeken....
mail me maar voor details
Leonoor schreef:silas schreef:even heel egoistisch, ben veel te
durk maar wilde wel een mededeling doen
Voor diegene die Sebacil zoeken....
mail me maar voor details
durk??????????