Hier ook ieniemienie vlokjes, ga zo ook naar stal. ff iets in de groep gooien;
Het is koud; daar waren jullie ook al achter.... Nu zit ik een beetje met het volgende; als ik vnvd naar de les ga, en gewoon rustig mee rijdt, zweet Niamh na een half uurtje werk behoorlijk.... ik heb daar een beetje vervelend gevoel bij als het zo koud is.... ze verbruiken nu al behoorlijk wat energie om warm te blijven, en dan is ze natuurlijk ook al een eindje op weg in de dracht... ik denk voor mezelf dat ik met deze temperaturen de dressuurles over moet slaan.... wat vinden jullie?
Op zich is dat niet heel erg hoor... Paarden isoleren zichzelf heel goed. Als de vacht koud en nat is, kun je ervanuit gaan dat de huid droog is. Maar ik heb een wollen uitrijdeken en als ik daar nu mee ga rijden, dan zweet Nigel niet eens, want het wordt gelijk opgenomen door de deken.
Hoe ging het vorige keer dan Toen het nog niet zo koud was? Ik merk dat Nigel momenteel met deze kou vrolijker is dan met die regen En jij kunt je inpakken
Vorige week liep ze super, ze was zelfs een beetje 'zichzelf' bietje met het kontje gooien, enge dingen zien in de bak enzo... dus een beetje meer pit. Ik straf Niamh echt niet met werk nu, maar ze zweet zich binnen no time het apelazeres en droogt slecht op....
lees straks weer verder, ga er nu ff naartoe om het water te checken!
Puchje
Geplaatst: 16-12-09 17:00
Tot zo! Ik ga even drollen verzamelen en alvast een jerrycan water slepen, scheelt vanavond weer! En foto's maken van mn pluisjes
ellieellende
Geplaatst: 16-12-09 18:09
Zo..... maar weer ff naar stal geweest, ff overlegd met Niamh en ze wil naar de les vnvd kreeg een sms van mijn Limburgse collega, daar is het al helemaal wit!
Nou jammer vind ik het nog niet, na het weekend vind ik het best Dan heb ik twee weken vrij en dan is Whis tot volgend jaar klaar met wedstrijden hihihi