Nou ik heb mn soli's achter de rug.De eerste voelde al niet goed aan,hele rare sfeer en toen begon die nog over mijn arbeids verleden,dat ik bij zoveel tandartsen heb gewerkt,pfff beetje moeizaam. De tweede was erg leuk,leuke multiculturele mensen met humor.Wel wat reistijd en t liefst voor 38 uur,vind ik iets te veel maar kan t misschien nog naar beneden schuiven.Morgen bellen ze om een afspraak te maken voor een dagje meelopen.
Leon,ik vind t erg stoer dat je t overweegt,aan de andere kant als je nu de mogelijkheid krijgt.... Ik sta met 2 paarden op een pensionstal,welliswaar bij mijn vriendin,maar blijft toch een pensionstal.Bij ons kunnen ze in de winter naar buiten wat ik een pre vind.Wij hebben geen bak,wel een roundpenn.Ik zou een bak wel fijn vinden,nu rij ik bij de buren.En wij hebben grote stallen van 3 bij 4,open aan de bovenkant dus zeer toegankelijk.
ikzelf vind munchkin katten zo leuk. katten die op een teckel lijken. ik weet dat het niet echt gezond is en waarschijnlijk een rare kronkel dat ik ze toch leuk vind je moet maar even googelen, want als ik hier ene plaatje neer zet denk je toch dat het ge-foto-soept is.