mees met een biertje, mis wel een sigaartje in zijn hand, haha.
Joyce is het niet slim om eerst dat systeem te testen? Tenminste dat vind ik we fijn, want niet alle paarden reageren even goed op bepaalde bitloze hoofdstellen
grrr
Geplaatst: 08-03-09 20:58
Uhm ja, meestal als we met een groepje gaan gaat er voor degenen die het lusten een biertje mee... 'k vind het zelf een beetje onzin, maar best.
Oei, die Whis lag er echt bijna in, of niet? Hihi!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 21:04
Straks wil iedereen hetzelfde hoofdstel
Whis ook lekker op pad geweest
En Marleen en Mees onderweg ziet er ook erg gezellig uit
John is weer thuis dus ff sociaal doen
Resi_lover
Geplaatst: 08-03-09 21:14
Avond leuke foto's! beterschap Chantal Joyce, heb je een foto van jezelf, ik wil nu natuurlijk wel even zien of Leon gelijk heeft Trouwens, mijn vader stond laatst naast Jeff Alberts van GTST in de file
marleen van jou foto's krijg ik echt een zomergevoel heerlijk!!
chantal beterschap.. wat naar zeg! Hopelijk mag je snel naar huis
heel erg gaaf hoofdstel gezien!!! hihi iedereen is fan
vandaag in de bak gespeeld met Misty en Tinker.. Misty heeft een soort watervrees en er lag achter in de bak een heule grote plas.. wonderwel met veel geduld en rust liep ze erin.. en ze vond het prachtig.. lekker slaan met de voorbeentjes (broek nat hihi) maar ben super trots op haar!!
toen besloten travis en diaz ook even op te halen want die zijn ook niet zo ol op water..
Diaz liepe r alvrij vlot in maar Travis wilde er niks van weten.. hij probeerde telkens op een droog stukje te bijven staan.. En toen: kwam hij met zijn kon tegen een stroomdraadje aan.. oeps maar hij stond dus mooi in de plas.. daarna liep hij er nog 2x netjes zelf in, dus goed beloond.
Toen weer lekker in de wei gezet..
hebben nu ook eindelijk een vlotter (flotter?) voor de waterbak gemaakt dus niet leke dag uren bezig met water geven.. heerlijk
net even een lekker chocoladetaartje gemaakt smaakt goooeeedd hihi