[TI] [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:18

De 3e training doe ik zeker mee michel! dan gaan we het bos in, is al een hele nieuwe ervaring weer op die manier, leuk ook lijkt me!

Het is inderdaad voor de lol, graag hou ik het voor beiden leuk, dus nog even bedenken wat ik doe Knipoog
Misschien wel een idee om na die dag pas te beslissen inderdaad Michel, daar heb je gelijk in.
Ik zit alleen met de betaling, die moet toch voor 26 september gedaan zijn voor het deelname aan het weekend?

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:51

Inderdaad is het allemaal voor de lol! Alleen soms weet ik het ook niet meer. Meneer wil weer niet in de rechtergalop aanspringen......... Alleen met een tikje van de zweep wat een bok(je) als gevolg heeft.
Dus ga ik nou wel of niet B starten????

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:35

is slechts 1 onderdeel op de 30, dus als je een paar andere oefeningen wat sterker hebt, vang je die galop zo op Lachen

Murphje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 06:50

Lowara schreef:
is slechts 1 onderdeel op de 30, dus als je een paar andere oefeningen wat sterker hebt, vang je die galop zo op Lachen

Hé Lowara,

Hoe ging je L2 debuut?
Je had in ieder geval prachtig weer ervoor. Knipoog

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:16

het was idd echt kei mooi weer

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:20

Boncho schreef:
Inderdaad is het allemaal voor de lol! Alleen soms weet ik het ook niet meer. Meneer wil weer niet in de rechtergalop aanspringen......... Alleen met een tikje van de zweep wat een bok(je) als gevolg heeft.
Dus ga ik nou wel of niet B starten????

ach ken best

bij tink haar L2 debuut ging ik stilstaan bij het wijken, want ze was zo aan het drammen en niet opzij willen gaan daardoor dat ik dacht ho halt we gaan hier nu niet verder, dus ik zette der stil en draafde daarna gewoon weer rustig aan
nou dat is een dikke onvoldoende hoor Knipoog en als nog had ik een winstpunt en had een eerste prijs
dus als je de rest gewoon goed rijd dan maakt dat ene kleine dingetje echt niks uit

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:28

Ik vind het best spannend worden nu het dichtebij komt, heb met Tom nog maar ene paar keer onder het zadel gesprongen en dan maar hooguit 3 hindernisjes achter elkaar Nagelbijten / Gniffelen maar ach ik zie het wel, zaterdag doen we het gewoon rustig aan en verkennen de boel en zondag gaan we gewoon knallen toch?? Haha! Haha!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 10:33

dazmar schreef:
Ik vind het best spannend worden nu het dichtebij komt, heb met Tom nog maar ene paar keer onder het zadel gesprongen en dan maar hooguit 3 hindernisjes achter elkaar Nagelbijten / Gniffelen maar ach ik zie het wel, zaterdag doen we het gewoon rustig aan en verkennen de boel en zondag gaan we gewoon knallen toch?? Haha! Haha!

Komt wel goed.
Tom vind het toch hardstike leuk.
en rustig aan hoor.
De eerste tinkerdag ging ik ook springen ik dacht ik zie wel hihi.
Of hij doet het of hij weigerd t hele parcours ook toendertijd nog nooit een parcour gereden...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 12:26

ik heb ook nog nooit een parcours gereden met de mijne Knipoog

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 13:13

Iris gaat ook crossen met viane, naja een poging tot, wel zo dat alles wat niet goed voelt gewoon langsheen gereden wordt hoor. puur voor de lol doet ze daar aan mee, ja aan alles, maar de rest kan ze wel. alleen de cross is nieuw, dus even afwachten hoe of wat.

denk er heel sterk aan om met biggels een groenproefje te gaan rijden, startkaart is nog steeds niet binnen, morgen eens achter aan bellen, mocht dat niet op tijd zijn dan doe ik een groen proefje, of hij moet in de komende 2 weken de knop galop aanspiringen goed te pakken krijgen, nu doet is het ook hoor, maar heeft nog wat aanloop nodig zeg maar. zo vaak hebben we er nog niet eens opgezeten, heb zitten tellen en kom nu met het hof van ede erbij op 19 keer uit tot nu toe. dus kan nog niet te veel van hem verwachten, vooral de ervaring is super voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:07

Zoo.. Ik zal ook maar eens een berichtje hier plaatsen..

Ik kom zondags en doe mee met L1 dressuur (onderling), 60cm springen en (zoals in bericht hierboven te lezen Clown ) ook met de cross.

Heb er veel zin in! Cool

En het crossen.. Tja we zien wel hoe het gaat Huilen van het lachen..
Ben heel benieuwd hoe Viane het gaat vinden en we gaan het gewoon op een rustige manier proberen Ja Clown

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:38

dobbel schreef:
denk er heel sterk aan om met biggels een groenproefje te gaan rijden, startkaart is nog steeds niet binnen, morgen eens achter aan bellen, mocht dat niet op tijd zijn dan doe ik een groen proefje, .

als je je startkaart niet heb na een maand ofzo dan kan je gratis blanco coupons krijgen
en kan je als nog officieel starten
heb ik toen ook gekregen toen na 2 maanden mijn startkaart voor tink er nog niet was, maar ik wel een wedstrijd gepland had

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:20

Oke thnx nou ja ga morgen even bellen hoe of wat.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 18:32

Michel, had je mijn vraag gelezen? Kath wil heul graag het springen en cross zondag met Lisje doen... Ja

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:24

Ik denk dat ik alleen de zaterdag kom. Er lopen zoveel fotografen rond, dat ik zondag naar Duindigt ga. Daar rijd een kennis van me dan mee die ik op de foto zet.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:29

jammer mariel mijn eerste wedstrijd met biggels en geen profi fotograaaf, Huilen

snap het wel hoor, ben wel benieuwd wie er dan (alles) komt fotograferen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:43

Jammer Mariel!

Ik neem camera sowieso mee en ga er vanuit dat ik je wel op de foto kan zetten.. (Biggels eerste wedstrijd moet natuurlijk met veel foto's worden vastgelegd Lachen )

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:46

jaaaa weet ik ier, maar heb waarschijnlijk wel wat hulpjes nodig bij biggels, haha hopen dat ie braaf is

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:11

vast wel dobbel Tong uitsteken

en de nodige hulpjes vind je ook vast wel Tong uitsteken

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 23:43

heb vandaag brandon weer gereden na 1 week, het was alsof hij niet had stilgestaan, hij liep geweldig gewoon, we zijn er helemaal klaar voor. Springen met kiara gaat nu ook goed, eerst wou ze geen dubbelsprongen springen dus springt ze ze toch met wat overtuiging weliswaar maar het lukt Lachen tis nog maar 2 weekjes ben nu echt wel zenuwachtig aan het worden.Mijn papa en de man van cindy die rijden met ons mee en die brengen de camera mee hoop ook dat daar mooie foto's van komen en filmpjes.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 21:47

Murphje schreef:
Lowara schreef:

Hé Lowara,

Hoe ging je L2 debuut?
Je had in ieder geval prachtig weer ervoor. Knipoog

was superleuk!
ik was in ieder geval erg tevreden, jury's vonden het wat minder Clown
158, 164, 164 en 166 punten.
mjah.. we moeten nog maar even wat oefenen, helaas zijn we niet zo'n combinatie die overal doorheen vliegt op de slofjes Vork
moet nog wat erop zien te vinden dat ze laag blijft zonder stress.
heb wel onwijs veel zin in Leusden nu na dit weekend, die L2 proeven zijn veel leuker dan de L1 om te rijden Ja
geld is trouwens over gemaakt, jeeeeehhhhh, nu mag ik officieel meedoen Clown

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 22:39

pfff het is of ik niet mee mag doen met de wedstrijd ofzo, vandaag kiara even losgelaten zie ik dat er haren bij haar been wegzijn, waarschijnlijk een stamp gekregen ofzo, been was warm maar ze liep ( nog ) niet mank, hoop dat het allemaal meevalt en ze morgen nog steeds niet mank loopt.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 09:30

Ik heb met biggels gisteren voor het eerst tussen 2 andere paarden in gereden, hij was heel braaf, maar deze waren niet bond, haha. hij keek wel maar luisterde toch goed naar me, schept hoop he.

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:21

Ik moet waarschijnlijk afzeggen. Er is wat tussen gekomen ik ga nog wel wat proberen te regelen maar de kans is klein dat het gaat lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:16

Biggels braaf tussen twee andere paarden.. Zal vast wel goedkomen dan! Cool

Geld is gister over gemaakt.. Lachen
En.. ik heb er zin in *LOL*