ziggy_janet schreef:Sita: ow sorry verkeerd begrepen. Vervelend is dat. Durf je nu niet omdat ze nog niet zo vaak voor de kar heeft gelopen. En als ze al wat meer routine heeft om voor de kar te lopen durf je dan wel. Jammer dat het zo vervelend is begonnen. (Als je het er niet over wil hebben, hoef je niet te antwoorden hoor)
Amy heeft zat vaak voor de wagen gelopen. Misschien niet bij mij, maar als ik de verhalen van mijn ex mag geloven heeft ze zeker 4 jaar in het span gelopen.. En dat merk je ook aan Amy zelf, ze kan het gewoon. Ze weet het.
Je merkt het met optuigen, sturen, aftuigen.. Ze kent het allemaal. Alleen de commando's zijn een beetje verroest maar die zaten er ook weeral vrij goed op. Dus aan Amy haar onkunde twijfel ik niet.
Ik ben nooit een held geweest op de wagen. Heb notabene op stage in Brabant geholpen met 2 jonge Indoctro's en Osmiums (KWPN) voor de wagen te beleren. Toen stond ik sterker in mijn schoenen als nu heb ik het idee. Deinsde niet terug als we weer eens stuiterend langs de bosvijver kwamen.
Ik ben nu gewoon nog erg onzeker en bang, ook mede door de afstand die tussen Amy en mij zit.. Die vind ik nog te groot. En ik heb wel gezien dat de reactie zeker 3 seconden later komt, als ik met het ongeluk er op had gezeten had ze volgens mij nooit in de sloot gelopen omdat ik dan gelijk kon ingrijpen.
Nu kwam het niet aan ofzo.. Ik weet het niet, afijn ik zat zelf niet aan het stuur dus ik weet niet wat er precies gebeurde en of ze wel of niet reageerde. Ik mis nog steeds hele stukken. Helaas weet ik in mijn dromen er wel alles van, ik droom nog dagelijks dat we een sloot in rijden namelijk.. 
Dus.. Heel verhaal..
Maar ik heb zeker 300%, als het niet meer is, vertrouwen in Amy. Ze kan het, alleen ik ben gewoon bang.. En nu nog meer dan dat ik al was.
Ik heb Maya al eens mijn gevoel uitgelegt, zij weet precies hoe ik me voel op een kar. En ik denk dat ze mijn gezichtsuitdrukkingen als ik het even eng vond ook wel heeft gezien.. Ook al sprak ik het niet uit, ik denk dat ze het wel aan me zag..
Ik stuurde ook bijna nooit zelf, als ik het niet meer zag zitten dan gaf ik de leidsels ook weer terug..
Ik moet er gewoon weer even doorheen en overheen, denk ik..
Hoi Bubblegum, leuk dat je weer eens langskomt! 
Het ging zeker goed met Shania! Fijn dat alles goed gaat met Misty!
Vanmiddag samen met moeders het dorp in geweest..
Flink wezen shoppen bij de kruidvat.. Bij mij is altijd deo, shampoo, tandpasta ed tegelijk op ofzo.. Dus even alles nieuw ingeslagen. Ook nog zonnebank-creme voor onder de zonnebank dit weekend.. En verder nog wat badschuim om mee te nemen..
Daarna naar de Scapino, 2 van die joggingbroeken gekocht. Is wel lekker voor na het zwemmen, krijg mijn broek dan nooit fatsoenlijk terug aan, dus dan maar een flodderbroek.. 
Verder nog sokjes, badslippers en hoe kan het ook anders, een tas.. 
Daarna lekker naar de paardjes..
Weer ontzettend te lekker gereden op Amy.. Ze loopt zo lekker! Jeutje..
Alleen ze wil zelf al veel mee dan dat we nu doen.. 2 rondjes galop vind ze te weinig dus gaat ze stiekem tussendoor aangaloperen en er dan vandoor willen gaan..
Afijn, ze zit lekker in dr vel..
Alleen.. Ze staat wat te mager.. Iemand een idee hoe ik haar energieloos dikker kan maken?
Sla-olie had ik al aangedacht, maar weet niet of ik daar elke sla-olie voor kan pakken.. Ze heeft energie genoeg, daarom iets met een lage energiewaarde. En liefst een snelle dikmaker.. (Oud brood?)