Hai allemaal!
Iedereen heeft lekker gegeten zie ik, wij sperziebonen met aardappels en iets vegetarisch voor mij 
Jessie en Flynn zijn op stal geweest!
Ik had Jes nog niet gevoerd vandaag, en de 'uithongertechniek' werkt
Ze liet zo het halster om doen, en kachelde zo achter me aan. Flynn zat aan z'n mams geplakt, hij vond het maar wat spannend! Om de stal binnen te komen moet je een ±20cm hoge opstap op, dus Flynn lag gevloerd in de stal
De box in vond hij wat spannend, maar toen hij eenmaal binnen was, was het goed 
Hij heeft nou al een bijnaam "de Slurperd" niet normaal zoveel als dat hij drinkt
Hij loopt een rondje, drinkt, staat, drinkt, loopt, drinkt.. geen wonder dat Jes zo slank is
Hij vond me wel wat spannend, geen wonder met zo'n mams. Dus gewoon lekker gekriebeld, halster komt morgen wel.
De manegepaarden vieren ook weer vakantie bij ons op het land, en er kwamen vanavond mensen kijken of hun paard het wel overleefde buiten de box. Ze liepen ook even de stal in: "OOOOOHHH mam! Kijk! Daar is dat Tinkerveulentje!"
Fans 
Jes en Flynn staan langs de weg naar stal nou, dus alle paarden zijn langs hun gekomen. Flynn heeft nou al weer de nodige bewonderaars erbij