Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en krijg nu buikpijn alsof ik honger heb dus gaat het toch proberen

Ga vroeg naar bed!
Ben benieuwd naar meer foto's!

* 

Ik had Jes nog niet gevoerd vandaag, en de 'uithongertechniek' werkt
Ze liet zo het halster om doen, en kachelde zo achter me aan. Flynn zat aan z'n mams geplakt, hij vond het maar wat spannend! Om de stal binnen te komen moet je een ±20cm hoge opstap op, dus Flynn lag gevloerd in de stal
De box in vond hij wat spannend, maar toen hij eenmaal binnen was, was het goed 
Hij loopt een rondje, drinkt, staat, drinkt, loopt, drinkt.. geen wonder dat Jes zo slank is
Hij vond me wel wat spannend, geen wonder met zo'n mams. Dus gewoon lekker gekriebeld, halster komt morgen wel.

Hij is z'n tijd wel vooruit

heb eigenlijk nog nooit een kreupel paard gehad, linksachter is ook iets dik. Morgen weer eens koelen.
Jaaaaaaa, ik ben aangenomen....!!!!
super hoor!

Plus lopen is wat bevoordelijker denk ik voor het herstel.Anyway, toch bedankt voor de tip Berdien.
Jes en Flynn lopen ook 24/7 buiten, weer of geen weer. Zo klein alsdattie is
Vroeg m'n tante nog naar, of ze nou ook nog op stal gingen. Eehm.. nee? Jes was met geen stok het land uit te krijgen, daarnaast horen veulens buiten imo
frisse lucht en volop beweging, krijg je sterke veulens van. Flynn doet het er in ieder geval prima op