Jaa nou kan ik Drum ook zien! Wauw, ik vind hem steeds gaver worden. Vond hem eerst maar niks, maar heb m'n mening de laatste tijd steeds meer bij moeten stellen
ik zie weer geweldige tinkers voorbij komen, het blijft kwijlen hier. Vanavond heb ik Ray gewassen en heeft de eigenaresse van de pensionstal waar hij staat wat foto's gemaakt (bedankt). Helaas was het al wat schemerig en zijn ze aan de wazige kant maar ik wil ze hier toch even neerzetten.
ps. let niet op de gele vlekken, ik heb erg hard mijn best gedaan maar ze wilden niet helemaal verdwijnen. Moet je nagaan dat het al een stuk minder geel is dan het was (hihi).
Binti is wat de ieren noemen een wooly (weet niet zeker of je het zo schrijf) daar zijn ze gek op die zitten heel goed in de vacht, staart en manen later. erg mooi meisje mag je trots op wezen. en mazzelmeid tja daar smelt ik ook helemaal voor pallieter zag er ook zo uit en dat is al bijna weer een jaar geleden hij is prachtig. en al die mooie mannen genieten bij ons gaan de paarden dit weekend helemaal het land op ze stonden alleen nog overdag omdat de nachten nog te koud waren voor de niet irish cobs maar nu gaan ze lekker hoor. dan lopen er weer 11 vlekkenbeesten en 4 andere rassen lekker buiten hoeven we niet meer te mesten jippie
iedereen veel plezier in de zon dit weekend gr. annita
en Kenyi is ook geweldig --> Say heeft ook zo'n leuke gekartelde vlekken in haar nek zou familie kunnen zijn --> zoiets zou ik ook wel willen fokken heeft ie z'n neus gestoten ?
Verder natuurlijk ook allemaal zeer leuke tinks maarja veulentjes ...
Laat ik de mijne ook maar even tonen, mijn temperamentvolle dame in bezit sinds 2000;
Een maand of anderhalf geleden genomen, je weet wel, toen het nog koud was... De manen zijn best lang maar op deze foto's niet goed te zien omdat ze vlechtjes heeft (op de bovenste foto een beetje zichtbaar).