[TI] Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Tinkertoernooi te Wehl (bij Arnhem) 19 + 20 mei 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:37

Allemaal gefeliciteerd met jullie resultaten!!
En het stikte er van de leuke paardjes vandaag! Pling

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:49

Ik heb heel veel Tinkers gezien vandaag die niet voldeden aan mijn vooroordeel over Tinkers.
Dus de nodige erg leuke tinkers gezien.
Ik vond het erg leuk om het enthousiaste bij paard en ruiter te zien.

En mijn neefje is APETROTS op zijn Tinker T-shirt, die hij van z'n KWPN-tante heeft gekregen.
Alles voor het geluk van een kind Knipoog
Hij heeft ook genoten, hij zit grote verhalen aan zijn ouders te vertellen. Mijn broer is me dankbaar Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:51

OH sjips Vriendjes zijn? ....hij zou nog op Kit mogen zitten.....arme Bart...
We komen het goed maken.. Ach gut
Helemaal vergeten door alle gedachten en spanningen...iig kan hij lekker slapen in zijn Tinkershirt, wat papa elke keer aan de waslijn zal zien hangen haha.

Ohw wat soepkip ben ik ook....

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 18:57

Dat komt wel goed, we weten nu dat hij wel een dik uur bij z'n tante in de auto kan zitten, mijn broer maakte zich daar eerst wat zorgen over.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:01

Iedereen gefeliciteerd met de resultaten. Zo te horen hebben de meeste veel plezier gehad.
Kan iemand mij vertellen wat er morgen allemaal is, en hoe laat? En ook wie er morgen nog rijden?
Wij gaan misschien wel even gezellig kijken.

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:14

Het was een supergeslaagde dag vandaag! Afgod
Heb mn ogen uitgekeken naar mijn medekandidaten! Wow!

Springen; ?? Weet ik niet, raakte 1 balkje bij de barrage, zoals tinkerfan555 ook al zei; ''te laag voor mijn paardje''.
Dressuur; 11e (ging té gehaast, maar morgen weer een dag, dus ook een kans!)
behendigheiiiiiid!!! Go jij! Go jij! ; ''''''1e!!''''''

Was dan ook supertrots op mijn boef! Bloos Haha! Maar morgen weer een dag, dus heb nieuwe kansen om het springen + dressuur te verbeteren!! Vingers aflikken
Ik zal mensen die twijfelden aan het tinkertoernooi overtuigen, 'gewoon te super om op te noemen, SUPERVET!' Hyper!

EN NU, PITTEN! Dromen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 19:46

Chev dressuur súper gedaan voor eerste keer *LOL* OK dan! op naar de volgende keer Knipoog
En Behendigheid echt TOPPIE Cool rustig aan begonnen en toen goed op dreef en grappig hoe Kit bukte Haha!

Marsafuba jammer van balkje in barage Ach gut maar morgen weer een kans Tong uitsteken
Nog ontzettend bedankt voor het voorlezen OK dan! ennuh nu startkaart aanvragen en winstpuntje in de B halen zodat je officieel kan gaan springen Cool Je mam was ook gezellig Ja

Tamlin ook nog bedankt voor je aanbod om te lezen en volgens mij heb je je ook wel vermaakt Knipoog

Hobby leuk dat je ook nog ff kwam kijken OK dan! ben nu wel benieuwd naar je paardjes (zal je profiel eens checken Knipoog )

Tinkerfan 555 wie was jij dan Verward

Slapen Truste Bonte ... we zien de foto's vanzelf een keer verschijnen Cool veel succes en plezier morgen lijkt me ook leuk al die kleine shetten enzo Cool
Bloos! echt verbrand dus Ach gut

Dan hier ook mijn verhaaltje:
's Morgens had Say weer een mooie groene vlek in der nek dus nog ff afschrobben en daarna vlechten. Ze ging redelijk snel de trailer op en toen op pad... Navi stuurde me nog stom stukje erg druk dus Scheve mond maar uiteindelijk goed aangekomen!
en ik had meteen bekijks bij uitladen Nagelbijten / Gniffelen dat is toch altijd wel leuk Bloos
Stal lag er netjes bij en ook lag er al hooi klaar erg netjes geregeld OK dan!
Losrijden idd beetje blubberige bak op sommige plekken dus voetjes al snel geel Nagelbijten / Gniffelen
Bonte was al goed bezig met foto's maken Cheese!

In de proef was Say beetje kijkerig en hierdoor af en toe de rem erop, maar verder ging het eigenlijk erg netjes en ze vond het ook echt leuk Ja --> resultaat 3e met 199 punten Cool en met een 9 voor halsstrekken in draf de jury ging klappen Bloos! Bloos
Na de proef mocht je commentaar vragen bij de jury erg leuk OK dan! Hij had dus nog nooit zo'n halsstrekken in draf gezien ikke natuurlijk hartstikke TROTS Bloos en verder vond ie het erg leuk dat mijn paard zo tevreden rondliep Cool

Say ff uitstappen en toen op stal dat vond ze ook meteen oké dus heeft lekker staan eten en drinken enzo Dromen kon ik ff eten Vork

S middags opgezadeld voor springen ...
Say vond de binnenbak en hindernissen reuze eng GaaaapO moesten in het gelid in stap draf en galop (was ik niet zo blij mee Bloos ) en toen dus omste beurt springen --> Say dacht daar anders over Nagelbijten / Gniffelen Bloos en goed bedoelde man naast hindernis hielp niet echt mee Nors opkijken --> hij dacht ik jaag haar der wel ff over of zo Rolleyes ... Say werd nog banger Ach gut dus ikke beetje boos Bloos ... dat was t inspringen Lips are sealed
Toen dus voor echt 1ste hindernis echt vol op de rem en erlangs willen dat was weigering 1 Bloos toen wel erover en 2 ook met moeite, 3 weer weigering en 4 + 5 weer met moeite 6 ging al iets beter en 7 sprong ze zowaar een beetje zoals ik van haar gewend ben en toen vol gas naar de uitgang Clown
Resultaat 2 weigeringen en tijdsoverschreiding Bloos maar was toch trots op mijn meis dat we uiteindelijk toch alles gesprongen hebben ook al was ze bang en geen balkjes eraf Tong uitsteken

7 oktober komt er idd een binnen dressuurwedstrijd, maar dan kan ik niet hebben we op stal al iets Knipoog

Op naar Drunen 2 sept Haha!

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 19:58

@ Grid Cool ; Tinkerfan555 was dat meisje op die zwarte tinker met die roze kleding ! Knipoog Bloos Oja graag gedaan, en wij vonden jou ook errug gezellig Knipoog Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:02

Hee mensen klinkt als een zeeer geslaagde dag zeg iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. hm echt jammer dat ik morgen geen dressuur kan doen. wie weet kan ik in oktober mee doen met Lonan, viane is dan als het goed is trotse moeder.

marsafuba ben je er morgen weer, leuk gezellig, wij hopen morgen om uiterlijk 1 uur aanwezig te zijn. ik hoop nog eerder,

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:03

Ondanks dat het springen dan misschien in "normale" warmbloed termen erg laag stond, heb ik me verbaasd over de springkwaliteiten van sommige Tinkers.
En ik denk dat ik zelf niet eens het lef heb, om dat lage parcourtje rond te sturen.
Toen ik jullie zag gaan, begon het wel te kriebelen.

Er ging er eentje rond, meisje met BP aan, zij stuurde haar Tinker rond alsof hij al veel vaker een springparcours hadden afgelegd.

En inderdaad de meeste Tinkers lieten een betere sprong zien toen de hindernissen verhoogd waren voor de barrage.

@ Chev,
De Engelse outfit stond jou en Kit ook geweldig.
Van alle markten thuis.
Enne ik zie jou ook nog wel een keer rond springen met Kit.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 20:05

Bloos! had het niet gezien Ach gut zielige Viane spierbevangenen nou hopelijk helpen spuit en medicijnen morgen Ach gut

Toch veel plezier gewenst voor morgen!! Ach gut

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:07

BP -outfit Nors opkijken ? Leg uit.. Bloos

Sterkte met Viane en haar spierbevangenheid!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:09

BP, bodyprotector.
Zij droeg het over het rijjasje.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 20:11

Marsafuba schreef:
BP -outfit Nors opkijken ? Leg uit.. Bloos

Nagelbijten / Gniffelen Ik dacht ook al BP Verward

Pling Ah nu weet ik wie ze was Bloos

[edit] o bodyprotector dat was toch ook degenen in roze = dus tinkerfan 555 of is mijn geheugen nu in de war Bloos

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:13

Ach arme Viane. Heb het 1 keer gezien bij een paard echt niet leuk. Heel veel beterschap en hopelijk gaat het morgen een sukje beter.

Jip is door de wasstraat geweest Haha! maar als ik zo lees heeft die morgen weer gele blubber sokken Haha! Laat dat nou het enigste witte zijn dat de heeft Haha!

Grid 199 punten goed joh. Wat waren de punten van de andere bokkers?

Ik ben benieuwd naar foto's

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 20:15

tinkiebel schreef:
Ach arme Viane. Heb het 1 keer gezien bij een paard echt niet leuk. Heel veel beterschap en hopelijk gaat het morgen een sukje beter.

Jip is door de wasstraat geweest Haha! maar als ik zo lees heeft die morgen weer gele blubber sokken Haha! Laat dat nou het enigste witte zijn dat de heeft Haha!

Grid 199 punten goed joh. Wat waren de punten van de andere bokkers?

Ik ben benieuwd naar foto's

Als het droog blijft in het morgen denk ik wel weggezakt Knipoog maar zo'n stevige bui als vanacht dat trekt een klei ondergrond niet

Punten van anderen weet ik niet 1ste bij dressuur had 203 punten Knipoog

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:18

@ grid, volgens mij had dit meisje geen roze aan.
Ik heb wel iemand gezien met een roze/zwarte rijbroek en een roze gestreept dekje.
Maar ik bedoel een ander meisje.

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:30

Staat het trouwens aangegeven waar je af moet? Kom via laag keppel maar weet niet precies waar ik heen moet

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:44

tinkiebel schreef:
Staat het trouwens aangegeven waar je af moet? Kom via laag keppel maar weet niet precies waar ik heen moet

Ze hebben kleine tinkerbordjes in de berm staan. Knipoog
Heb mijn tukkie gedaan, dus ga een poging aan de foto's wagen. het zijn er veeeeeeel Nagelbijten / Gniffelen

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 20:50

A18 afslag Wehl, richting Wehl dan Doetichem aanhouden.

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:03

@ Tienus63 Cool '; Grid wist niet wie tinkerfan555 was Bloos , en nu we het toch over een BP hadden wist ze ineens wie tinkerfan555 was Pling , het meisje met de roze broek & gestreepte dekje Cool , ze wist ook wie jij bedoelde met het goede springen Vingers aflikken ! Snapje? Vork

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:11

Gaaf dat je nog zo lang gebleven bent Tienus!
Ja springen wil ik ook ooit nog doen. Eerst lid worden van een rijvereniging en dan kunnen we daar lessen in nemen. Lijkt me geweldig.

Grid, balen van het inspringen zeg, en bedankt!
Toch lekker rondgereden en dat is imo ook het belangrijkste, ze moeten er tenslotte van leren. Daarom deed ik het begin ook rustig hihi, die ander skeuren!

Idd als er geen buitjes meer vallen dan hebben jullie gewoon een droge bak hoor Knipoog. Die van mij stuurde ook wel lekker door de plasjes heen, dat wil hij niet altijd maar ik merk dat dat de laatste tijd steeds beter gaat. Vandaag heeft daar ook zeker weer toe bijgedragen, we komen echt wel waar we willen, maar hebben geduld.

Grid, jouw meissie was ook prachtig en jullie zagen er erg goed uit in de proef, heb er geen verstand van maar aan je punten en commentaar te zien had ik dat goed haha. Leuk dat je bent blijven kijken bij mij, dat zag ik terug op de foto's. Er gaat zoveel langs je heen op zo'n dag en toch doe je zoveel indrukken op. Volgende keer ben ik vast meer relaxed Knipoog.

BP Body Protector idd, komt door Tienus hoor dat ik die afkorting weet hihi.

Bonte, lekker verbrand tukkie gedaan! Doe rustig aan meid, als ik moet blijven in het zhs dan probeer ik wel weer ergens achter internet te kruipen om ze te zien (Mits ik van bed mag natuurlijk)..

Alle mensen die nog aan de beurt zijn morgen, have fun!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:15

Hoe zijn fouw foto's geworden Nicole??

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:17

een leuke dag was het dus, en idd 50 cm. is nog best te doen voor de meeste tinkies Ja

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:25

Ik heb zelf maar 2 x mijn Konika aangeraakt (nikon vond ik wat eng om mee te nemen, wist niet hoe kit zou zijn), bij het inladen en bij het uitladen haha. Mark heeft geschoten, er zitten wel wat leuke foto's tussen, maar ben nu niet thuis. Paps is jarig dus even weggesneakt. Videootje van de dressuur en behendigheid is leuk, niet altijd mezelf in het beeld maar ook vaak de grond hihi, toch geweldig om te hebben!
Dussss Bloos , ik ben heel benieuwd naar jouw foto's