Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dus hopelijk is ze idd drachtig
en zijn we niet net te laat geweest... want zou dus idd kunnen dat we net iets te veel na de eisprong gezeten hebben.. ze is maar 1x gedekt.
)
ze hadden al vele vosjes gezien, maar zó oranje nog nooit 

KootMiraDrum schreef:Leuk Shenavallie, maar ehhhhh dit is een tinkertopic
(gewoon niet goed genoeg gelezen.... EXCUUS!)
Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is

anders is het gekkenwerk 
Leonoor schreef:Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is
Tenminste, 3 cyclussen en dan gustverklaring DA.
Maar je betaalt niet elke keer weer opnieuw.
Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is
Ariebren schreef:Dat is de reden dat ik pas het dekgeld wil hebben na de geboorte van een gezond veulen.
Citaat:En als de merriehouder dan niet betaald? Die heeft dan wel een mooi gezond veulentje en jij kan fluiten naar je geld.
Wat doe je dan?
heb ook nog nooit bewijs van inenting e.d. moeten tonen 
) betaal ik via overschrijving als paard al thuis staat, kan ik ze net zo goed belazeren als bij levend-veulen-garantie
en soms ook verminderd stalgeld (of geen
)
sneppie schreef:Citaat:En als de merriehouder dan niet betaald? Die heeft dan wel een mooi gezond veulentje en jij kan fluiten naar je geld.
Wat doe je dan?
Stevig balen, denk ik hihi
(toch wel hoor
onderhoudskosten van je hengst en die zullen wel wat meer bedragen dan zo'n 350 euries per jaar
)