Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KootMiraDrum schreef:Leuk Shenavallie, maar ehhhhh dit is een tinkertopic
Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is
Leonoor schreef:Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is
Tenminste, 3 cyclussen en dan gustverklaring DA.
Maar je betaalt niet elke keer weer opnieuw.
Mazzel-meid schreef:hoe zit dat bij jullie hengstenhouders? Als de merrie op de scan leeg is, telt het dekgeld gewoon voor het hele seizoen? want ik weet zo goed als zeker dat Darlah hartstikke leeg is
Ariebren schreef:Dat is de reden dat ik pas het dekgeld wil hebben na de geboorte van een gezond veulen.
Citaat:En als de merriehouder dan niet betaald? Die heeft dan wel een mooi gezond veulentje en jij kan fluiten naar je geld.
Wat doe je dan?
sneppie schreef:Citaat:En als de merriehouder dan niet betaald? Die heeft dan wel een mooi gezond veulentje en jij kan fluiten naar je geld.
Wat doe je dan?
Stevig balen, denk ik hihi