Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ik had ook al zo'n idee niels wahahhaha al die auto's en trailers
Ik weet ook niet welk nummer whis heeft we zien het morgen wel.

Leonoor schreef:En anders ga je achterop bij Baggio! Het is toch alleen maar stap
Lucy_1 schreef:Leonoor schreef:En anders ga je achterop bij Baggio! Het is toch alleen maar stap
Zou die dat doen? Zo tussen al die merries???? oogjes gaan stralen....
Fietsen zie ik niet zitten hoor.... krijg je zo'n zere kont van![]()
![]()
Maar er naast, achter met ruime afstand moet lukken toch? Neem aan dat daar ook wel fietsers, wandelaars zijn die daar nietsvermoedend fietsen. Leonoor schreef:Geen enkel probleem, kan gelukkig redelijk rijden
Spetter schreef:Neeej, niet er tussen in..... Ga nie goed komenMaar er naast, achter met ruime afstand moet lukken toch? Neem aan dat daar ook wel fietsers, wandelaars zijn die daar nietsvermoedend fietsen.
... maar snap het wel hoor Lies, je had gewoon zo graag met Lucy meegedaan ...
Leonoor schreef:We gaan stáppen Lies
Keeva schreef:Heb ook al halve Keeva aangeboden... maar snap het wel hoor Lies, je had gewoon zo graag met Lucy meegedaan ...
chas schreef:Citaat:Ik had ook al zo'n idee niels wahahhaha al die auto's en trailers
Ik weet ook niet welk nummer whis heeft we zien het morgen wel.
hoe laat gaan jullie weg ???? wij komen vanuit rotteram ...wij willen zo rond half 10 vertrekken ....
Lucy_1 schreef:Keeva schreef:Heb ook al halve Keeva aangeboden... maar snap het wel hoor Lies, je had gewoon zo graag met Lucy meegedaan ...
Kunnen we misschien nog ruilen halverwege? Jij achterop bij Baggio en ikke effe op Keeva?