tot morgen!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tot morgen!! Bonte schreef:Ook weer leuke foto's SandraVooral die 2e. Ze had bij die van mij toch wel haar oortjes naar voren??
Maar vond het zo leuk dat iedereen zo hard z'n best deed om bij Shay d'r oren naar voren te krijgen.
mamauba schreef:Ja ik heb ook geen geld over maar ik moest toch een nieuw shirt voor de volleybal. Die van Brooke hospital voor Animals is echt versleten. Dus nu maar een tinkershirt lekker reclame maken voor het beste en mooiste paarden ras te wereld. (Fjorden komen direct daarna hoor Roos en Marcella).

Fijne dag allemaal! 
Mijn moeder heet Jose en haar man Jos, vandaar...

Gefeliciteerd dat je benoemd bent tot aanvoerster
Maf paard 
Ik heb idd foto’s gemaakt maar die moet ik nog op mijn pc laden. Mooie foto die Annemarie gemaakt heeft
. Ga vanavond alles 'ns rustig bijlezen (nu op het werk
), typen gaat ook een beetje lastig, heb gisteren het topje van wijsvinger afgesneden bij het uien snijden
.
Marcella schreef:mamauba schreef:Ja ik heb ook geen geld over maar ik moest toch een nieuw shirt voor de volleybal. Die van Brooke hospital voor Animals is echt versleten. Dus nu maar een tinkershirt lekker reclame maken voor het beste en mooiste paarden ras te wereld. (Fjorden komen direct daarna hoor Roos en Marcella).
Is goed hoor je heb natuurlijk niet alleen een fjord, maar ook een tinker.![]()
Maar er komt vast iemand langs met genoeg euro's en een super plekje.
Sterkte met de verkoop. We hebben het er nog over gehad maar dan maar dat je er over dacht om eentje te verkopen maar alledrie? Erg vervelend en jammer van zowel Sissy, Maxolo als Romy.
Hoe is de wedstrijd verder gegaan?
Cool, gaat mijn berichten aantal dus fors omhoog vanaf nu 

Dat is net het vrouwtje: die wil ook nooit op de foto
Hercules is wel weer erg fotogeniek.. soms iets te... dan heb je die snoet weer in je camera enzo 
Keevagirl schreef:typen gaat ook een beetje lastig, heb gisteren het topje van wijsvinger afgesneden bij het uien snijden
). En typen is dan erg pijnlijk met hechtingen en een dikke verbonden duim... helemaal als je dus met 10 vingers typt 
een virtuele appeltaart voor diegene die weet waar ik het over heb
flettie schreef:Ennuhm update: het onheil is geschiedt. Ik kan er alleen nog geen foto van plaatsen omdat ik niet weet hoe ik hem van mijn mobieltje af kan krijgen![]()
een virtuele appeltaart voor diegene die weet waar ik het over heb
Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt 
Ik hoop dat hij het red. Het is wel een goed teken dat hij bijna zelfstandig ademen kan en dat de darmen ook weer aan de slag gaan
Beterschap voor hem
Lijkt me leuk en mooie omgeving
Ik kom net pas op mijn stage binnenwandelen en kan vppr 9:30 echt geen tijd vinden om even achter de PC te kruipen
Maar ze liep verrassend lekker, dus ik hoop dat die lijn zo door blijft gaan deze week, want zaterdag hebben we weer eens wedstrijd voor het eerst sinds maanden. Had even andere prioriteiten, dus vandaar dat het er niet meer van is gekomen. Hopen dat we de laatste puntjes voor de M binnenhalen en dan...nou ja dan lekker trainen want ze is nog lang niet startklaar voor de M