Murphy krijgt dagelijks 3/4 kilo Subli Ponybrok en een bodem slobber (op het moment slobber van Pavo, maar normaal krijgen ze de slobber van Subli, maar die was niet te bestellen de vorige keer dus eenmalig een zak van Pavo gepakt, waarvan we wisten dat ze het ook lusten)en natuurlijk hooi zo goed als onbeperkt.
Kreeg laatst een compliment van de dierenarts toen ze voor het jaarlijkse ritueeltje van enten, tanden en ontwormen kwam, doe de deken af; "Zo! Die ziet er goed uit! Geen grammetje te dik! Netjes Hoor! Dat zien we niet veel, de meeste koudbloeden die wij zien hebben toch wel de neiging om dik te worden!"

Verder wil ik iedereen heel veel sterkte wensen met het overlijden van hun ratjes en/of hond! niets is zo k*t als het verliezen van je maatje!
Zelf ook heel lang ratjes gehad, en wou op een gegeven moment ook een huisdier wat wat langer leefde, en heb toen een fret gehaald, ook erg leuke beestjes moet ik zeggen!(moet je wel echt opvoeden...)
-Mag ik even hyper zijn!?!-

Werd vandaag gebeld door mensen van de kerk hier uit de binnen stad, of ik op 26 mei met Murphy mee wil lopen in de sacramentsprocessie

Heb verder niks met de kerk en de bijbehorende dingen maar dit soort dingen vind ik dan wel weer heel gaaf om te doen!
Mensen hadden mijn nummer gekregen van de scouting waar ik afgelopen november als Sint Maarten te paard mee had gelopen in de stoet! zo zie je maar waar 1 avondje paardrijden door de stad tot kan uitmonden! (Woow, is die laatste zin goed nederlands?

Beetje wazige foto, maar is met een mobiel gemaakt tijden de stoet van sint maarten