En hier hangt er eentje vol met modder na het voeren van de paarden, en natuurlijk ook een paar heerlijke modderkusjes gekregen... Achja het schijnt gezond te zijn voor de huid
Haha, het was vandaag inderdaad erg moddering. En trouwens, bij paardlief zijn, een mooi zacht huidje en het is ook nog eens gratis.... wat wil je nog meer? Haha
ik twijfel tussen een extra voor in 2 span. zal jullie zo een filmpje en foto sturen wellicht kunnen jullie helpen met mn keuze tussen de 2
jorretje
Geplaatst: 18-08-14 10:52
Stoere Roos! Jolanda wat vervelend dat je met angst zit! Ik moet zeggen dat ik zelf ook liever niet alleen op buitenrit ga. Als ik dat wel doe neem ik altijd een lange zweep mee en zorg ik dat er iemand weet welke route ik ga rijden (ongeveer). Of ik neem iemand mee op de fiets.
draaakje schreef:
Zo is Gijs wel heel groot (niet bang met de halsters aan in de wei? of zijn het breakaway halsters ?)
Hij heeft normaal gesproken geen halster om in de wei. Nu hadden ze nog halsters om omdat de hoefsmid was geweest (hij zich meestal niet zomaar vangen als ie geen halster om heeft, zeker niet als ie denkt dat ie dan vanalles moet). Ik ben niet bang dat ie zich eraan verwond, want hoe strak ik ze ook omdoe, kan ze altijd gaan zoeken. Zijn vorige nieuwe halster was na 1 avond af en echt volledig uit elkaar gerafeld... Hij heeft voordat de sloperitus begon wel een maand met een fieldsafe gestaan, maar die is nu helemaal binnen 5 minuten af.
draaakje
Geplaatst: 18-08-14 11:16
Gaaf hoor, roos voor de kar!!
Echte Houdini wat halsters betreft dus
Bij de buren heeft er ooit een pony met een achterhoef in haar halster vast gezeten en is zo het stroomdraad ingerold.. Toen ik haar s ochtends vond omdat ik onze eigen paarden ging voeren was ze al in schok van alle stroomklappen, echt verschrikkelijk...
Laatst bijgewerkt door draaakje op 18-08-14 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
hahaha! Ik zou voor de hengst gaan, die heeft al veel ervaring, kan ie mooi Roos geructstellen. Die merrie is toch ook veel te klien, geen gezicht naast Roos
Brr Maartje dat klinkt wel heel erg verschrikkelijk!