Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niets moet en ze kan gewoon mentaal weer in balans komen. anneliesdj schreef:DeMolenhoek schreef:Ja hoor, we mogen ruilen voor een jonge net beleerd paard van een "kennis". Laat maar, ik wil enkel tinkers
Edit: Buiten mijn pre met een kwart arabier. Die duidelijk geniet van het leven
Maar hij heeft je geen deel van het bedrag geboden als je haar wilt houden?
Het is een redelijk bedrag, maar zelf schat ik ze hoger in waarde, als ze eenmaal weer bereden kan worden etc

)
En zoals ik nu zie begint dit toch iets te lukken. Ze is nu helemaal aanvaard in de kudde en ik merk ook dat ze mij meer en meer aanvaard
Nou wil ik wel voorkomen dat dit gaat omslaan naar overbeschermend, want dan ben ik imo geen baas meer omdat ze mij moet beschermen. Ik merk nu al dat dit een hele dunne lijn is die we zeker ook niet mogen vergeten.
.
Haar maar kort gekroeld met haar maar toch nog een kleine vooruitgang. Eerst wat op haar kont, om dan haar weer even te negeren en in het langslopen mijn hand op haar hals te leggen (veel spanning en weer dreigen) en zo door te lopen met mij hand haar ruggengraat te volgen en nog een korte kroel op haar kont te geven. Hier ontspande ze onmiddellijk weer. Ik hoop door het op deze manier te doen ze het kroelen ziet als beloning omdat ik aan haar hals mocht komen