Zijn er nog mensen die zaterdag gecrossed hebben, want ik heb nog foto's
ik heb ook zaterdag gecrost, ik was volgens mij nummer 3. wil ook graag de foto's zien. zwart bonte tinker en ik helemaal in het wit met zwarte bodyprotector.
Laatst bijgewerkt door effekieken op 12-09-11 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Lowara
Geplaatst: 12-09-11 21:06
carolina1278 schreef:
Zijn er nog mensen die zaterdag gecrossed hebben, want ik heb nog foto's
me me me me me nummero 1 was ik
miesie22
Geplaatst: 12-09-11 21:10
Ik vond het weer erg geslaagd!! Heel erg bedankt voor de goede voorbereiding!
Als er nog mensen zijn die foto's gemaakt hebben van de zondag zou ik die graag ontvangen Saar en ik hebben mee gedaan aan het springen, de estafette, de hindernisbaan en de cross! Sarah is een zwart bonte stekelharige tinker en ze had een grijs dekje met een turquoise bies. Ik had een grijs t-shirt aan.
carolina1278
Geplaatst: 12-09-11 21:11
MamaMiesje schreef:
Vlekken waarschijnlijk
Ja en veel modder
TinkerTom
Geplaatst: 12-09-11 21:12
Ik heb van de cross van zaterdag van iedereen foto s maar die komen va n de week hoor. Veeeel foto s veeeel werk hihi
Zondag heb ik foto s van dressuur en springen
effekieken
Geplaatst: 12-09-11 21:33
TinkerTom schreef:
Ik heb van de cross van zaterdag van iedereen foto s maar die komen va n de week hoor. Veeeel foto s veeeel werk hihi
ikke wil ook graag fotos en mij herken je het makkelijkst zoek naar enige zwarte, die gestart wordt in het zwart met grijs, als enigste vliegen oortjes op heeft... als laatste werd gestart... en waarschijnlijk een eigenwijze drakenkop heeft met op zijn voorhoofd geschreven:'ik wil hard, harder hardst'
wat een gave foto's ik was de laatste van de 60 CM met die chocolade bruin gevlekte tinker, wit dekje, witte rijbroek (was niet zo slim) en zwarte bodyprotector haha