Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vasthi schreef:En dat Gildor (in mijn ogen nog best puppy, maar zeker een met potentie) dan niet wordt aangenomen
_viooltje_ schreef:@ Vlek:
Moet ik het stamboek gaan mailen dat ik Douglas en Victorio mooie hengsten vind?!![]()
Ik doe hier in dit topic, een topic dat over de ICS hengstenkeuring van zondag jl. gaat, verslag van hoe ik de dag heb beleefd. Net zoals jij verslag van jouw bevindingen doet, mag ik dat toch ook doen hier?
Waarom zouden we hier enkel positieve punten en geen verbeter punten mogen bespreken?
Zelfs vanuit het stamboek wordt er meegepraat in dit topic, dus een mail naar het stamboek lijkt mij overbodig
Ariebren schreef:Meadows Denver, een mooie hengst.
Waarom is die hengst niet afgegeven aan de professionele voorbrengers ??
Een ICS hengstenkeuring is geen amateur gebeuren meer.
vlek schreef:Ik wil de wijs neus echt niet uit hangen maar kan soms zo gruwelijk moe worden van al die negatieve reacties. Plaats ze niet hier bel je stamboek en dan kunnen ze iets met jouw verhaal.
frenia schreef:Bokt is maar een klein deeltje van de wereld en geen graadmeter.
Dat 'het stamboek' hier zou meelezen, is lekker makkelijk denken en kort door de bocht.
Als je echt wilt dat er iets met je commentaar gedaan wordt, dan is het inderdaad een goed idee om je verbeterpunten alsook items waarover je tevreden bent, even schriftelijk aan het secretariaat te melden, dan kan er ook echt iets mee gedaan worden.
Dat je niet alles positief hebt ervaren is verder geen enkel probleem, dat mag uiteraard.
Dat is ook bij mij het geval. Maar als je écht wilt dat je commentaar niet voor dovemansoren is, dan richt je je rechtstreeks tot de betrokkenen en ga je er niet zomaar van uit dat iemand anders dat wel even voor je doet of dat bokt het draaiende centrum van heel Nederland is.
Denk dat dat is wat Vlek bedoelt